Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » Zaterdag 3 maart Snelschaak Marathon Dordrecht
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
jpfox jpfox is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 22-01-2008
aantal berichten: 382

Zaterdag 3 maart Snelschaak Marathon Dordrecht Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Was het zelf even vergeten, maar de inschrijving staat nog open: www.snelschaakmarathon.nl

29-01-2012 22:36 jpfox is offline Send an Email to jpfox Search for Posts by jpfox Add jpfox to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2233

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Aha, dank voor de reminder, JP! Heb me ingeschreven, al betwijfel ik nog wel of ik ook echt mee ga doen. Ligt er denk ik een beetje aan of ik 2 weekenden eerder al aan Noteboom mee doe.

Zag Lucien en Richard in ieder geval ook op de lijst staan, so far.

29-01-2012 22:47 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
jpfox jpfox is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 22-01-2008
aantal berichten: 382

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Mooi, mijn whatsapp/sms-alarmservice heeft gewerkt :-)

30-01-2012 00:15 jpfox is offline Send an Email to jpfox Search for Posts by jpfox Add jpfox to your Buddy List
Lucien van de Lisdonk Lucien van de Lisdonk is a Male
DSC bestuur


geregistreerd: 21-04-2005
aantal berichten: 344

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Gisteren voor het eerst hieraan meegedaan. 34 partijtjes van 5 minuten hakken er wel ik; was dan ook blij dat ik regelmatig bleef spelen en geen echte inzinkingen heb gehad. Beste prestatie was de 1-1 tegen Rick Lahaye (2357).
Uiteindelijk met een +3 score geeindigd, ofwel 18,5 punten. Hiermee werd ik gedeeld 53e (was als 90e geplaatst) bij een deelnemersveld van 189 spelers.

Richard speelde wel een minder regelmatig toernooi. In ronden 9-12 scoorde hij maar liefst 7,5 uit 8 en mocht hij een aantal partijen bij de eerste 20 borden spelen, tussen de echte toppers! Daarna ging het bergaf; hij scoorde toen nog maar 2,5 uit de laatste 10 partijen. Uiteindelijk goed voor 17,5 punten (en een goede TPR).

Willem-Jan behaalde 13,5 punten; volgens mij heeft hij wel eens beter gepresteerd in Dordrecht.

04-03-2012 22:55 Lucien van de Lisdonk is offline Send an Email to Lucien van de Lisdonk Search for Posts by Lucien van de Lisdonk Add Lucien van de Lisdonk to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller