Delfts Schaakforum » Overig » Het koffiehuis » Moord op Theo van Gogh
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Moord op Theo van Gogh Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Iemand moet het onderwerp te berde brengen, en laat ik die taak maar op me nemen.

Deze ochtend is Theo van Gogh vermoord.
De vermoedelijke dader heeft deze daad hoogstwaarschijnlijk met voorbedachte rade begaan, gezien het feit dat hij kon beschikken over zowel een steek- als een vuurwapen, waarbij gezien het tempo van vervolgens op aansnellende agenten afgevuurde kogels, dit wel eens zou kunnen gaan om een semi-automatisch handwapen.
Gezien het feit dat de desbetreffende persoon over 2 nationaliteiten beschikt, te weten de Nederlandse en de Marokkaanse, wordt het motief gezocht in de vele,doorgaans negatieve, uitlatingen die dhr. van Gogh over de Islam heeft geuit.

De inhoud van de brief die de vermoedelijke dader heeft
achtergelaten bij zijn slachtoffer is vooralsnog onbekend, en maakt deel uit van de vele speculaties omtrent dit voorval.

Natuurlijk heb ik over dit gehele gebeuren een mening, welke ik niet schuw met jullie te delen, maar wellicht dat jullie eerst hier iets over willen zeggen.

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

02-11-2004 17:15 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Tja, wat moet je ervan zeggen. Walgelijk.. Kots

Gaat er nog iemand naar de Dam zo?

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

02-11-2004 17:19 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

http://www.maroc.nl/

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

02-11-2004 17:21 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/europe/3974179.stm

http://www.cnn.com/2004/WORLD/europe/11/...aker/index.html

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

02-11-2004 17:47 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Die site wordt momenteel waarschijnlijk te druk bezocht, want ik raak voorlopig niet verbonden. Begrijp ik daaruit Corniel, dat jij jouw mening reeds daar ten uiting hebt gebracht?

Wellicht dat ik als ik morgen geen tentamen van Italiaans had, ik dan in Amsterdam erbij zou zijn.
Maarja, waarschijnlijk ben ik daarmee de zoveelste die er bij zou zijn 'als-ie-niet'.
Tja. Want ondertussen gaat het leven gewoon door.

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

02-11-2004 17:48 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller