Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » 4-6 februari 2005 Daniėl Noteboomtoernooi
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Pages (3): « previous 1 2 [3] Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2233

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Tsja, om eerlijk te zijn, ben ik het hier wel een beetje met hem eens. Ze hebben de grens op 1900 gezet... 1902 is groter dan 1900.
Dat er nu NET 2 dagen van te voren een ratinglijst uit is, maakt het wel ietwat onhandig, maar toch...

03-02-2005 20:46 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Neem aan dat je met 'hem' 'hen' bedoelde.

En dan zou ik zeggen, zet er dan expliciet bij dat je de lijst van 1 februari gaat hanteren.

Of zet dat in ieder geval in de acceptatiemail aan iedere B-groeper met rating >1800 op de novemberlijst.

Ik werd nl. gewoon aanvaard als B-deelnemer, dan vind ik dat je daarna niet meer terug kan.

Een maand lang denk ik in de B-groep te spelen, 1 dag vantevoren wordt me plots verteld dat ik in de A mee moet doen, of het toernooi mag schrappen. Beetje kort dag ook, nietwaar ?!

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

03-02-2005 22:16 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Iets anders, wat vindt men van mijn Augustinus-eet idee? Voor 4-5 euro een hoofdgerecht, 60-70 cent een fris.

Als men dat een beetje leuk vindt, stel ik voor de trein van 17.28 naar Leiden te pakken. Zijn we daar 17.45, iets na 18.00 op Augustinus. Lopen naar aanmelding schat ik 20 minuutjes (vanuit het Rapenburg), in een uurtje eten lukt vast wel.

Meer tijd nodig, dan kunnen we de trein van 16.58 nemen, hebben we een half uur extra.

ALS jullie het een leuk idee vinden tenminste...

Reacties?

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

03-02-2005 22:21 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Joost Joost is a Male
actief DSC-lid


geregistreerd: 21-03-2004
aantal berichten: 93

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Mij lijkt het wel een leuk idee... Maar ik weet de weg naar Augustinus natuurlijk niet, dus het zou voor mij praktisch zijn als we even op station Leiden afspreken...

03-02-2005 23:04 Joost is offline Search for Posts by Joost Add Joost to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2233

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik heb een fiets, dus ik ben in een minuut of 5 van het Rap naar het Visser Glimlach

Maar ik weet nog niet zeker of ik ook mee-eet. Ik vind het wel een leuk idee, maar ik ga denk ik eerst langs mijn ouders. Dus het is even de vraag of ik daar ook eet. Dat is wel voordelig natuurlijk.

04-02-2005 00:01 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik vertrek wat later en eet dus ook maar niet mee (duur! Grijns). Zorg nou dat je op tijd bent voor de inschrijving, Marco Knipoog

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

04-02-2005 00:15 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Nou,nou, gezellig hoor..Frons

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

04-02-2005 01:02 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Ronde 1 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik begon met een vlotte overwinning en was zo reeds om kwart voor tien lekker thuis....

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

05-02-2005 01:02 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Voor zover ik mee heb gekregen:
Michiel van Wissen 1
Joost Michielsen 1
Kim Meulenbroek 1
Martin Glimmerveen ½-½ tegen een IM !!!!!!
Marco Anink ½-½ (tegen 2200)
Bart Meulemans 0
Arno Wiersma 0 (gewonnen stelling totaal verblunderd Frons )

B-groep:
René Torenstra 1 (moeizaam, maar toch)
Corniel Nobel 1 (zoals hierboven gemeld)
Diederik van Heijgen 0
Simon Dirkse weet ik niet

byes: Chiel van Oosterom, Roland ten Have, Jan-Pieter de Vries

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

05-02-2005 02:08 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Nou ja, moeizaam, twee pionnen voor, dan combinatie met stukwinst.
Omdraairegel. Oh, ja. D tegen T+L achter.
Mazzel, toch nog.

Martin: hulde, inderdaad! Goed zo!
Simon heeft verloren.

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

05-02-2005 02:37 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Martin, die partij willen we zeker zien het volgend AxiomA. (en hier graag een preview)

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

05-02-2005 08:18 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Baseman Baseman is a Male
dsc barcommissaris




geregistreerd: 01-06-2003
aantal berichten: 540

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Martin
Tsja, om eerlijk te zijn, ben ik het hier wel een beetje met hem eens. Ze hebben de grens op 1900 gezet... 1902 is groter dan 1900.
Dat er nu NET 2 dagen van te voren een ratinglijst uit is, maakt het wel ietwat onhandig, maar toch...


Inderdaad, zeer onhandig. Het lijkt me dan ook beter in het geval de aanvangdatum van een toernooi zo dicht bij het uitkomen van een nieuwe ratinglijst ligt, je beter als criterium de rating op de voorgaande lijst kan nemen om dit soort plotselinge veranderingen te voorkomen.

__________________
Now I have the pawn and the compensation.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Baseman on 05-02-2005 at 20:59.

05-02-2005 20:58 Baseman is offline Send an Email to Baseman Search for Posts by Baseman Add Baseman to your Buddy List Add Baseman to your Contact List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Tweede dag Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

mijn tweede dag zit er op. Beetje met gemengde gevoelens. Begonnen met een remise tegen 1340 (eeuwige aanval dame) , daarna een spoepele overwinning (joepie, 2½ uit 3) en toen toch eigenlijk een dramatische nederlaag met een opkomende koppijn/griep.

Hopen dat de zondag nog iets moois in petto heeft....

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

05-02-2005 23:02 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Een dramatische tweede dag voor mij.... 0 uit 4 nu. Wel lekker vroeg thuis, dus maar vroeg naar bed en hopen op betere tijden.... (morgen ofzo Knipoog )

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

05-02-2005 23:03 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Au. 3 uit 3 om mee te beginnen. Als je dan die TPR van 2181 kan vasthouden... Grijns

De laatste partij was verlies. Wel goed gespeeld, maar ik zag de winst niet meer. En dat Fritz dan even een +3.5 voor je eruitknalt doet pijn. Ja, ja. Ik zag het wel. Een beetje - ergens moet ie zitten - de stelling was zo goed... Maar na 35 minuten heb ik maar verdergespeeld met de tijdnood als gevolg. De pion voor weg, toen een pion geblunderd en dus verloren.

Maar het speelt wel lekker, die houten stukken Glimlach
Morgen voor de ratingprijs, dan maar.

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

06-02-2005 03:21 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Pages (3): « previous 1 2 [3]  
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller