Delfts Schaakforum » Overig » Arbitrage » De spelregels toegelicht
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Baseman Baseman is a Male
dsc barcommissaris




geregistreerd: 01-06-2003
aantal berichten: 540

De spelregels toegelicht Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Waarde clubgenoten,

Gezien de recente commotie in de wedstrijd van DSC5 wil ik voorstellen dat we een keertje een uurtje 'Spelregels' gaan houden. Het doel van het uurtje is om iedereen bekend te maken met de spelregels. Alhoewel iedereen de loop van de stukken kent, zijn er nog vele regels die niet (volledig) bekend zijn bij een ieder. Voor de mensen die de regels al een keer hebben bestudeerd kan een opfriscursus geen kwaad.

Uiteraard worden de wedstrijdleiders van DSC van harte aanbevolen om bij deze avond aanwezig te zijn. Goed wedstrijdleiderschap is een visitekaartje voor de club. Daarnaast lijkt het me voor de verschillende teamleider ook zeer nuttige kennis. Maar ook de overige leden van DSC zijn van harte uitgenodigd. Goede kennis van de spelregels kan immers een half (of zelfs een heel) punt opleveren en deze situaties doen zich vaker voor dan gedacht.

Ik zal de komende tijd hier en daar informeren naar de belangstelling voor het uurtje spelregels. Bij voldoende belangstelling kunnen we kijken wat de mogelijkheden zijn. Ook kan interesse om iets te leren over de spelregels via de poll in dit draadje worden aangegeven.

__________________
Now I have the pawn and the compensation.

09-11-2004 22:21 Baseman is offline Send an Email to Baseman Search for Posts by Baseman Add Baseman to your Buddy List Add Baseman to your Contact List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik heb de scheidsrechterscursus gedaan (indelingsdeskundige (nog) niet) , maar een beetje opfrissen kan geen kwaad. En inderdaad het kan punten schelen...

09-11-2004 22:56 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Albert Albert is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 28-08-2002
aantal berichten: 335

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Lijkt me een goed idee. Ik heb belangstelling om het college aan te horen.

09-11-2004 23:05 Albert is offline Send an Email to Albert Search for Posts by Albert Add Albert to your Buddy List
Nico Nico is a Male
DSC-lid


geregistreerd: 26-01-2003
aantal berichten: 15

Spelregels Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Mee eens! Ik denk dat DSC meer wedstrijden kan winnen als iedereen weet wat wel en wat niet mag. Tevreden

09-11-2004 23:23 Nico is offline Search for Posts by Nico Add Nico to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller