Delfts Schaakforum » DSC Forum » Clubblad » AxiomA 36
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Pages (2): « previous 1 [2] Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Streefdatum van oplevering is nu geworden ... ?!

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

19-10-2004 13:42 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hoe moeilijk is die vraag echt??

Er zit ook nog een reden aan verbonden namelijk; die column die ik ongeveer 5 jaar geleden dus heb ingeleverd, die herinner ik me niet eens meer, is dus niet actueel (voor zover ik dat erin verwerkte) en ik zou dus graag een nieuwe willen schrijven.

Ook zou ik het leuk vinden als ik'm wel weer gewoon op het forum mag posten, want met dit tempo kan ik dus 2 columns per jaar schrijven ongeveer...

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

20-10-2004 23:24 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Tja, een datum . . .
Zo snel mogelijk. De FTP doet het weer, geloof ik, dus niets staat ons nog in de weg Glimlach

Overigens staat je huidige column al een tijdje online - die was al gedaan: Hier
Of rechtstreeks posten naar de dss_ forums handig is, weet ik niet - daar ga ik niet over - maar als je extra Pravda's hebt dan kunnen die denk ik wel online gezet worden, zonder dat ze allemaal eerst in AxiomA hebben gestaan.

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

21-10-2004 01:00 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Maar die datum? As maandag? Week daarop?

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

30-10-2004 15:53 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Met nog meer vertraging daan waar ik ooit van gedroomd heb, komt ie dan toch eindelijk uit...

Ik probeer hem deze week nog richting de drukker te doen. Dat houdt in dat AxiomA 36 of a.s. maandag of de maandag erop uitkomt.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

10-11-2004 13:59 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Als alles meezit, zal vandaag AxiomA 36 dan eindelijk verschijnen...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

29-11-2004 15:51 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Henrik Henrik is a Male
kroegloper




geregistreerd: 29-03-2002
aantal berichten: 722

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dat moet wel lukken Glimlach

Ik heb hem al uit!

29-11-2004 16:00 Henrik is offline Send an Email to Henrik Homepage of Henrik Search for Posts by Henrik Add Henrik to your Buddy List Add Henrik to your Contact List AIM Screenname: n/a YIM Screenname: n/a
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Axioma deel 2? Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ehhh, heren,

Ik miste mijn bijdrage, op 17 september per elektronische post verzonden, die aansluit op de in de vorige Axioma, nr. 35 verschenen rekengoed nr. 106; ik miste ook onder meer de onmisbare Tedless.
Komt er nog een deel 2 uit van dit overigens prachtige Axioma 36?

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

30-11-2004 10:39 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Sorry, kees, maar dat zal niet gebeuren. Misschien zal er in AxiomA 37 meer staan.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

30-11-2004 10:56 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

En waar jij (eer)gister nog stelde dat je amper iets van mijn analyse had weggesneden stuitte ik zonet bij het doorzoeken van mijn puinhoop (cq. kamer) op andere zaken, op de originele print van die analyse.

Bijna niets weggesneden nee.
Dertien zetten dus, inclusief zo'n 20-25 zinnen.

En...nog wel meer...Datum van printen 15-7-'04, vlak daarna verzonden, nu pas gepubliceerd, dus logisch dat ik niet alles meer weet, maar wat me nu opvalt is hoeveel je weggehaald hebt!

Prima, dat het te lang is. Dan zeg je dat en kort ik het flink in. Maar je hebt het wel veel lappen tekst weggesneden. En bovendien was een kwart van de pagina gebruikt voor een stuk editorial en pagina-wit.

Humoristische stukjes ertussen (ok voor mijn part niet grappig maar mag ik wel zelf de toon van mijn tekst zetten?!) verwijderd, waarmee ik probeer te voorkomen dat het zo'n gortdroge brok en als ik, dan hij, zoals in... wordt.

Ik vond m'n stuk al zo saai...


Corniel, je krijgt lof waar je die verdient: een mooie site, mooie opmaak van het clubblad, het verrichten van veel werk waar anderen geen tijd voor hebben...

maar dit vind ik echt best wel een beetje jammer.

Als je zoveel moet knippen zeg de auteur dat dan, dan kan hij dat knipwerk wel zelf doen!

Frons Boos Frons

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

01-12-2004 01:56 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Pages (2): « previous 1 [2]  
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller