Delfts Schaakforum » DSC Forum » Activiteiten » Seizoen 2003-2004 » Complimenten voor de trainers
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Complimenten voor de trainers Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Afgelopen maandag hadden we weer training.
Complimenten voor Teds materiaal in de middengroep. De thematiek was leuk en goed opgebouwd.
Na de pauze heb ik niet het tweede gedeelte gevolgd; ik vind training erg vermoeiend en steek helaas van zo'n tweede gedeelte niet zo veel meer op. Ik was in de bar om wat te vluggeren, maar mijn aandacht werd getrokken door de training van Herman die beneden bezig was.
Ook dit was zeer leuk en ook voor simpele schaakzielen als ik te volgen.
Van de training van Gerard heb ik niets meegekregen, maar afgaande op het beeld van een vermoeide Gerard aan de bar na afloop heeft ook hij alles gegeven.
Dus: hulde aan de trainers!Halleluja

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

30-03-2004 13:54 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ted gaf in deel 2 een simultaantje in het eindspel : goed paard - slechte loper, dus juist voor mensen die het allemaal wat te veel zou zijn was ook dat uitstekend te volgen...en gemiste kans René. Tong
Hij zat zelfs zo goed in zijn rol dat hij in de vluggertjes na afloop gewoon doorging met lesgeven...weliswaar had dat met openingstheorie te maken, maar zelfs daar bleef ik bijleren. Of oude kennis weer ophalen, het komt op hetzelfde neer.

Ik zie altijd heel erg tegen training op -rusteloos, liever zelf bezig,
(ik klink bijna net als iemand in een reclame voor MBO-ik hoef lekker niet door te leren en ben lekker veel bezig, vooral met m'n handen, wat ik leuk vind) heb ook geen flauw idee waarom ik schaak en al helemaal waarom ik het nog steeds een leuk spelletje vind-
maar Ted: absoluut een pluim, ik heb me niet alleen vermaakt, maar heb ook echt het gevoel wat geleerd te hebben, vooral door het praktijkelement in deel 2 ! Goed zo!

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

30-03-2004 15:11 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller