Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Een jaar zonder reguliere competitie
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Angry Een jaar zonder reguliere competitie Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Vandaag een jaar geleden, 9 maart 2020, speelden we de laatste ronde van de reguliere Interne competitie.
Ik vind het leven maar saai zonder normale bijeenkomsten van de schaakclub.

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

09-03-2021 09:37 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Upperdog Upperdog is a Male
Coordinator HSB competitie


geregistreerd: 06-02-2004
aantal berichten: 946

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Kees, ik zal niet de enige zijn die het hartgrondig met jou eens is. De zondagse team battles zijn voor sommigen (zoals mij) weliswaar een schot in de roos maar missen de kracht inclusief interactie van een clubavond.

Laten we hopen dat de clubavonden over enkele maanden (al dan niet met hulp van vaccinatiepassen) weer in ere hersteld kunnen worden!

Kan ik je langs deze weg wellicht stimuleren tot een nieuwe, onovertroffen Rekenvout? Ik denk dat er wel behoefte aan is!

09-03-2021 10:06 Upperdog is offline Search for Posts by Upperdog Add Upperdog to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het haalt het niet bij spelen op echte borden, maar bij gebrek aan beter ben ik best enthousiast over de online competitie.

Zeker als mensen ook Discord hebben kan het echt gezellig zijn.

Niks voor jullie? Knipoog Het is naar mijn mening (veel) beter dan niks!

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

09-03-2021 18:29 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Henk van den Belt
DSC-verslaggever


geregistreerd: 22-11-2016
aantal berichten: 168

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Winfvdm: winst fvd (6 zetels)

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by Henk van den Belt on 26-03-2021 at 15:05.

18-03-2021 11:06 Henk van den Belt is offline Send an Email to Henk van den Belt Search for Posts by Henk van den Belt Add Henk van den Belt to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller