Delfts Schaakforum » DSC Forum » Clubblad » AxiomA 34
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

AxiomA 34 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Deadline: maandag 16 februari 2004.
Kopij naar redactie@delftseschaaksite.nl

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

12-02-2004 03:51 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Helaas moet ik mededelen dat AxiomA niet maandag 1 maart zal uitkomen. Dit heeft drie redenen:

  1. Mijn nieuwe baan vraagt veel tijd van mij.
  2. We hebben eenmalig een kleurenkaft, wat afstemming tussen twee verschillende drukkers vergt
  3. Door lichte gezondheidsproblemen (zeer verkouden, hoofdpijn) is het onverstanding om tot diep in de nacht de laatste puntjes op de i te zetten.

Het halen van deadlines blijft moeilijk. Om een idee te geven: het AxiomA bestaat dit maal uit 48 pagina's, waarvan er 44 helemaal af zijn en twee zo goed als af.

Ik zal wel proberen om volgende week vast een digitale voorpublicatie te verspreiden om de pijn te verzachten.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

27-02-2004 07:43 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Komende maandag komt AxiomA 34 uit. Maar nu kunt u het grootste deel al lezen. De webversie [zonder becommentarieerde partijen] staat namelijk al online. Dus ga naar de downloadpagina en sla uw slag!

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

05-03-2004 18:24 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Albert Albert is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 28-08-2002
aantal berichten: 335

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Is het bestand wel in orde. Op meerdere PC's (met verschillende besturingssystemen en verschillende versies van Acrobat reader) krijg ik de melding dat het bestand beschadigd is.

09-03-2004 14:39 Albert is offline Send an Email to Albert Search for Posts by Albert Add Albert to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hmm, eigenaardig. Ik zal er naar kijken.

Dan nog iets. Doordat de drukker op vakantie is, zijn de AxiomA's niet bij Nico thuis afgeleverd. Daar hij niet in staat is ze binnen kantooruurtijd op te halen zal ik dat deze week doen. (Ze zijn dus wel klaar) Volgende week zullen ze er dan dus (eindelijk) zijn. Sorry voor al deze vertraging.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

09-03-2004 16:25 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De webversie staat online: deze is te downloaden via www.delftseschaaksite.nl/download

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

05-04-2004 15:43 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller