Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2003-2004 » Interne competitie [14]
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Interne competitie [14] Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Nu de competitie over de helft is kon iedereen elkaar weer treffen. Dat gebeurde dan ook meerdere malen.

Zo stond er de kraker Legemaat-Van Wissen op het programma. De nummer 1 tegen de nummer 2 die ook nog eens regerend clubkampioen is. Helaas voor Gert won de Michiel die hiermee zijn leidende positie verstevigde.

Ook op de andere borden was het spannend. Ted Barendse en Richard Oranje hielden de score in evenwicht. En Hora won van Marco.

Toevoeging door Untagonklik
Mijn computer is gerepareerd en staat hier weer gezellig te pruttelen. Ik heb dan ook de uitslagen en de stand online gezet en die zijn via de onderstaande links te bekijken:
De uitslagen.
De tussenstand.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

10-02-2004 01:26 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Michiel Michiel is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 217

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Goh, ik wist niet dat ik vanavond 2 partijen speelde....8)

10-02-2004 02:01 Michiel is offline Send an Email to Michiel Search for Posts by Michiel Add Michiel to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

En dan nog zo'n score, Michiel! Grijns
Ik speelde met wit tegen Frans Palm. Weinig bijzonders te melden. Wat actiever, plusje. Beetje voorzichtig, dus plusje weer weg Glimlach In de overgang naar het eindspel was Frans niet helemaal secuur, dus ik zag de winst wel zitten met een pionnetje meer. Helaas ging Frans' loper eraan voor twee pionnen, en toen was het echt uit.

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

10-02-2004 04:57 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Rick Plomp Rick Plomp is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 01-12-2003
aantal berichten: 322

Jomanda van der Weele Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Steef v.d W zei voor de aanvang van de partij tegen zijn buurman Frans P. "ik heb hem ingestraald en je moet hem onder druk houden" Daarmee was ik bij voorbaat kansloos!. Wat er gebeurde was "Steef of Steven op zijn best. Alle fouten die je maar kan maken in de opening deed hij. Edoch ik ging twee keer zo hard met hem mee. Gevolg...niveau stap "nul" van Rick. En ik had me voorgenomen daar niet in te trappen!!! Daarnaast kan Steef goed schaken en dat liet hij zien in een aantal perfecte zetten om de partij af te ronden. Proficiat Steef, goede strategie,goede performens, en keihard afgemaakt.

10-02-2004 12:20 Rick Plomp is offline Search for Posts by Rick Plomp Add Rick Plomp to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Ranglijst Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De ranglijst is niet helemaal zoals ik die wens.
Bovenaan op clubtrouw hoort natuurlijk Rick Plomp, die al 14 partijen heeft gescoord.
Daaronder komen Van der Weele, Nobel, Anema en ik met ieder een partij achterstand.
Enzovoorts!
Wil je de ranglijst even herformatteren, Arno?
Knipoog

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

10-02-2004 17:46 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Een lovenswaardigvoorstel Kees. Echter er kleven wat nadelen aan. Is club(avond)trouw af te lezen aan het aantal partijen dan men speelt in de interne competitie? Neem Arno zelf. Hij heeft welgeteld 4 partijen gespeeld. Toch was hij alle avonden (trainingen en activiteiten mee gerekend) present.

Maar hij speelt externe en heeft zich meerdere malen opgeofferd als barman en als speler die overbleef. Toch zou in jouw lijstje bijna onderaan eindigen. Rick speelt geen externe competitie en heeft niet alle avonden bijgewoond... Tevreden Red Face Tevreden

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

10-02-2004 20:22 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Speciaal voor Kees de volgende stand. Uiteraard zegt dit niets over afwezigheid ivm bardienst, externe of als iemand oneven is en een punt krijgt.
code:

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

10-02-2004 20:33 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

*Applaus* voor Untagonkliks computer en inzet Glimlach.
Arno, hoe is de stand in de werkloze muzikanten met baard categorie? Grijns.

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

10-02-2004 21:07 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Lach Grijns Lach zo sta je 34e, zo sta je 4e...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

10-02-2004 22:31 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Komt de TPR er nog bij?

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

10-02-2004 23:22 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik heb begrepen dat die optie er in de nieuwe versie van Kasper (zo heet het programma) bij zit. Maar momenteel nog niet...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

11-02-2004 10:24 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Rick Plomp Rick Plomp is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 01-12-2003
aantal berichten: 322

waar je alleen maar van kan dromen Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Je begrijpt dat ik deze stand ga inlijsten.
hartelijk dank voor deze benadering. Maar weest gerust ik ken mijn plaats!!!

11-02-2004 12:13 Rick Plomp is offline Search for Posts by Rick Plomp Add Rick Plomp to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Trouw Presteren Ratio Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Waarde Rene,

De Trouw Presteren Ratio (TPR) is nu juist heel duidelijk.
Zie de ranglijst!

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

12-02-2004 14:26 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller