Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2003-2004 » Interne competitie [12]
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Interne competitie [12] Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Koploper Michiel van Wissen versterkte zijn koppositie met een overwinning op Theo Rekveldt.

Omdat er geen externe wedstrijden waren was er een druk intern programma. Liefst 27 partijen stonden er op het programma.

Michiel van Wissen mocht het met de zwarte stukken opnemen tegen Theo Rekveldt. Hij had een goede generale voor komende zaterdag, als hij met het eerste speelt.

De grootste sprong voorwaarts maakte Dolf Beltz, die door een overwinning op Arend Bosma naar de derde plek klom. Arend is nu vierde. Ook Ted Barendse deed goede zaken door Joost Michielsen op een nederlaag te trakteren.

De uitslagen.
De tussenstand.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

27-01-2004 16:15 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Over mijn partij kan ik kort zijn. Ik zag niets, stond slecht, slechter en vrijsnel en daarna verloren. Toen ik dacht dat het tijd werd om op tegeven, was Bart zo vriendelijk mat in 4 toe te staan. Dit heb ik toen maar uitgevoerd. Grijns 8) Grijns

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

27-01-2004 23:23 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik kwam via een grote omweg terecht bij een stelling met een Franse slag. Achteraf blijkt dat ik één zet te laat was met mijn koningsaanval, maar Vitaly was denk ik niet in topvorm en reageerde op die aanval. Als hij hem één zet langer had genegeerd was mijn stelling op de damevleugel aan flarden gegaan en had ik voor remise moeten knokken. Best lekker gespeeld, toch. Fritz wil nog wel eens roet in het eten gooien achteraf, maar dat moet je maar voor lief nemen

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

27-01-2004 23:44 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Rick Plomp Rick Plomp is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 01-12-2003
aantal berichten: 322

schaakblind Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Schaakblindheid
Als je de vijftig gepasseerd bent heb je vaker last van schaakblindheid. Mijn tegenstander Dolf.M had een prachtige aanval uitgedacht. Maar toen hij zijn zet uitvoerde dacht ik...waar zit het venijn? Ik zag het niet en nam het stuk aan. Na slagenwisseling kwam hij met twee stukken minder uit de strijd. Gelukkig voel ik met hem mee als verre vijftiger. En toch... het blijft een leuk spel.

01-02-2004 19:08 Rick Plomp is offline Search for Posts by Rick Plomp Add Rick Plomp to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

*Enthousiast applaus voor Rick wegens meekletsen op het forum* Grijns.
Maar je maakt me wel aan het schrikken, hoor... Wil je zeggen dat ik nog minder ga zien? Happy *Zucht*.

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

02-02-2004 00:50 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller