Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » Joost Michielsen wint met overmacht Chessrun 2016
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Joost Michielsen wint met overmacht Chessrun 2016 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Joost Michielsen heeft met overmacht de Chessrun 2016 gewonnen. Met 13,18 punten bleef het Raoul van Ketel ruim twee punten voor. Menno Lieven werd derde, op de hielen gezeten door vier schakers die minder dan 0,4 punten achter hem zaten.

vlnr: Roaul van Ketel, Joost Michielsen, Menno Lieven
vlnr: Roaul van Ketel, Joost Michielsen, Menno Lieven

Kijk voor een uitgebreid verslag en de eindstanden de toernooisite.

This post has been edited 3 time(s), it was last edited by Corniel on 16-10-2016 at 20:58.

16-10-2016 18:37 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Geslaagde Chess run '16 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Een jeugdige toeschouwster vroeg me, hoe het toch mogelijk was dat al die meneren zo snel goede schaakzetten deden. Ik gaf haar een paar sommetjes op, en toen ze die had beantwoord - correct! - vroeg ik haar hoe zij toch zo snel goed kon rekenen. Het antwoord is natuurlijk: je moet het leren, soms goed oefenen, en dan doen!. En dat antwoord heb ik dan ook gegeven voor het schaken: als je het geleerd hebt ga je van tijd tot tijd wat oefenen en verder moet je het gewoon doen! Dan kun jij het ook.

Chess run '16 was een plezierige gebeurtenis, waaraan de weergoden goedkeurend een extra dosis zonneschijn en warmte schonken. De 24 goed geoefende deelnemers hebben eerst lekker hard gelopen en toen, voor zover ze nog energie over hadden, prettig geschaakt.

Corniel Nobel en Arno Wiersma, en Gerard Aarts, Hilde Keuning en de anderen van AV'40, hebben veel lof verdiend voor de prima organisatie van Chess run '16.

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

16-10-2016 19:09 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het was super! Ook leuk was het dat we live op Radio 2 te beluisteren waren (15 seconden maar toch)

vanaf 40:20: Radio 2

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

18-10-2016 21:05 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

En in een jaaroverzicht van Runner's World:
runnersweb.nl/guide/15-opvallende-hardloopwedstrijden.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

31-01-2017 21:16 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Schitterend!
Waar is die foto genomen? Waar is die mooie voordeur?

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

01-02-2017 09:01 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller