Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » NK Bedrijvenschaak 1 oktober
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Derk Dekker Derk Dekker is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 02-04-2009
aantal berichten: 118

NK Bedrijvenschaak 1 oktober Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het NK Bedrijvenschaak vindt dit jaar plaats op heilige grond: in buurthuis De Morriaan (!) in Wijk aan Zee. Organisator DSE Automatisering uit Beverwijk wilde blijkbaar geen limiet stellen aan het aantal teams (ookal zou iedereen hier begrip voor hebben) en had inpandig geen ruimte die groot genoeg zou zijn voor een groot aantal teams. Dus kwamen ze met deze prachtige oplossing. Het aantal ingeschreven teams staat al op 67, het record van 2014 (71) zou dus best eens verbroken kunnen worden. Het is nog niet te laat om je in te schrijven, met minimaal drie collega's.

Ik vind het nog altijd vreemd dat er meestal geen TU Delft-team is. Is er dan geen DSC-er of Prometheus-lid te vinden die bij de TU Delft werkt en die zin heeft om bijvoorbeeld via een oproepje op intranet wat collega's (AIO's, student-assistenten -> heel strict zijn de regels niet...) te mobiliseren voor een team?! Misschien werf je hier ook nog wel toekomstige DSC-leden mee!

Wat dit jaar niet meehelpt is dat op dezelfde dag het OGD rapid plaatsvindt. Misschien is het een idee voor de organisatoren van dat toernooi om in komende jaren te proberen met het NK Bedrijven rekening te houden. Heel moeilijk is dat niet: het NK Bedrijven vindt namelijk al zeker vier jaar achter elkaar op de eerste zaterdag van oktober plaats en ik denk dat die traditie zal worden voortgezet.

Hoe dan ook, ik heb er zin in, het wordt vast weer een prachtig feest! Dat geldt vast ook voor OGD rapid, met name voor de kolderschaakfanaten! ;-) (Ik constateer dat ook anno 2016 de increment zijn intrede nog niet heeft gedaan...)

Verdere informatie.

NK Bedrijven op facebook

15-09-2016 14:21 Derk Dekker is offline Send an Email to Derk Dekker Homepage of Derk Dekker Search for Posts by Derk Dekker Add Derk Dekker to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller