Delfts Schaakforum » DSC Forum » Algemeen [DSC] » Gezamelijk bezoek aan film 'Pawn Sacrifice' geslaagd
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Ted Ted is a Male
DSC Erelid


geregistreerd: 19-12-2002
aantal berichten: 962

Gezamelijk bezoek aan film 'Pawn Sacrifice geslaagd Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Donderdag 14 januari zaten zo'n 40 schakers in de grote zaal van Filmhuis Lumen naar de film Pawn Sacrifice (over het leven van Bobby Fischer) te kijken. Het betrof veel leden van DSC, en daarnaast enkele leden van Promoetheus en WSC. Dit bezoek stond in het kader van het 120-jarig lustrum van DSC.

Ik vond het persoonlijk een bijzonder geslaagde avond. De film duurde twee uur, maar was dermate goed dat de tijd vloog (hoorde ik ook van andere kijkers).
De film was rond 22.00 uur afgelopen, en daarna werd er nog lang nageborreld in de foyer van Lumen, waarbij uiteraard enkele van de meegebrachte schaakborden werden gebruikt.

Rond 1.30 gingen de laatste gasten naar huis, daarmee suggererend dat ze het of heel erg naar hun zin hadden geahd, of niet graag naar huis gingen. Ik houd het op het eerste.

__________________
"Lord, save us from the people that think they have all the answers, for they know not the questions."

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Untagonklik on 18-01-2016 at 12:25.

15-01-2016 18:17 Ted is offline Send an Email to Ted Search for Posts by Ted Add Ted to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4465

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik vond het heel jammer dat ik er niet bij kon zijn. Ik had werkverplichtingen. Nu ziet er niets anders op dan alsnog op een ander moment te gaan.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

15-01-2016 23:13 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik vond het een zeer geslaagde avond. Er komen niet zo veel films over schaken uit, maar wat mij betreft doen we zoiets bij een volgende schaakfilm opnieuw, jubileum of niet!

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

18-01-2016 12:27 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller