Delfts Schaakforum » Nationaal » Algemeen [nationaal] » Schakers gevraagd voor IQ test 2004 van BNN
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Pages (2): « previous 1 [2] Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik heb met halve aandacht naar het programma gekeken, en de vraagjes [op papier] meegemaakt. Maar het niveau van de opmerkingen deed me zo af en toe bewegingen naar de afstandsbediening maken om een ander kanaal op te zoeken... Nou ja, ik heb in ieder geval Richard in beeld gezien. Hij zat ook wel heel prominent op de voorste rij Knipoog

Marco en Thomas heb ik zo snel niet gezien. Wat niet wil zeggen dat ze niet in beeld zijn geweest, gezien mijn aandacht voor mijn computer.

Wat ik mij wel afvroeg: Ik zag Marco's verslag ook op de KNSB-site staan. Heb je dat daar naartoe gestuurd Marco? Of hebben ze het hier vandaan geplukt?

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

15-01-2004 22:30 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik heb tijdens het programma de test op internet gedaan (score 132), en zodoende van de eerste helft van het programma weinig gezien. De tweede helft deed echter vermoeden dat ik daar weinig aan had gemist. Grijns

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

15-01-2004 22:40 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Isis Isis is a Female
actief DSC-lid




geregistreerd: 12-03-2002
aantal berichten: 76

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik heb ook het programma gezien, en heb ook redelijk wat mensen herkend op de schakerstribune. Zelf samen met mijn broertje meegedaan (met pen en papier) en een score behaald van 144. Twee mensen weten meer dan 1 (bijvoorbeeld bij die plaatjes waar je dingen bij moest onthouden), thuis is het relaxer en hoef je niet op tijd op kapotte stemkastjes te duwen.. dus dan is zo'n score makkelijk behaald.

Richard zat wel helemaal vooraan, aan de (voor de televisiekijkers) linkerkant van het podium, maar kwam zelf niet zo heel veel in beeld aangezien ze mensen aan de rechterkant van het podium aan het interviewen waren.

16-01-2004 00:41 Isis is offline Send an Email to Isis Search for Posts by Isis Add Isis to your Buddy List Add Isis to your Contact List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Klopt, ik zat helemaal rechts, rij drie en ben wel een aantal keren in beeld geweest. Toch leuk, kortstondige 'bekendheid'...zowel op de sociėteit, de faculteit als gisteravond in de HiFi en de InCasa werd ik meerdere keren herkend: "Hee, jij bent die schaker!"

En Arno, ik had tijdens de uitzending gezegd dat ik wel een verslagje zou schrijven...lees ik de volgende dag op het forum van utrechtschaak dat Hiddo vertelt dat "Marco had gezegd wel voor een verslag zou zorgen". Als dan blijkt dat de site waarvandaan het tentamen dat je tussen 18 en 21u van internet moet halen en terugsturen, tot aan 19.30 overbelast is, knutsel je dat dus even in elkaar; en ach, dan plaats je het ook maar meteen op 'ons' forum.

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

16-01-2004 17:20 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik zat er echt, zie het onderstaande bewijs: Draaiend hoofd Lach Draaiend hoofd

http://www.hcopleidingen.nl/bnn-iq-test/...rs-bnn-2004.JPG
EN
http://www.hcopleidingen.nl/bnn-iq-test/...-bnn-2004-2.JPG

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

16-01-2004 18:04 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ah, dus jij bent door Hiddo gebombardeerd tot verslaggever! Ik vroeg het me gewoon af.

Overigens, ik moest wel even zoeken naar je op die foto's. Thomas had ik zo gevonden, maar jij zat buiten mijn beeldscherm. Gelukkig zit er een schuifbalk onder de foto Knipoog

PS Wat voor IQ had Hiddo? Ik herinner me nog een opmerking van hem tijdens zijn optreden in De zwakste schakel toen hij gedeeld op de nominatie stond de groep te moeten verlaten: "Ik moet blijven want ik ben degene hier met het hoogste IQ". Hij werd prompt weggestuurd... Tong

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

16-01-2004 18:19 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

...wat natuurlijk ongeacht de hoogte van zijn IQ waar kan zijn. Trouwens, Marco, volgens mij zat je helemaal links Grijns.

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

16-01-2004 18:25 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Fritz Leiber heeft trouwens het prachtige woord kuloos uitgevonden.
"Dat is een kuloze joker."

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

16-01-2004 18:27 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

...en voor de kijkers rechts....
Hiddo had net als ik en Richard 118.
Maar geloof me, van die hele test klopt geen hout, zelfs als je'm op internet invult met alle goede antwoorden krijg je 142, dus daar klopt toch echt iets niet...

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

16-01-2004 18:28 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hehehe, dat ie weggestuurd werd was uiteraard vanwege die OPMERKING, niet vanwege zijn IQ Knipoog

Dat zei de sterkste schakel van die ronde [die in zo'n geval beslist] ook; hij had in eerste instantie voor de andere persoon gekozen.

En dat die test niet klopt verbaast me niets. Er zijn meer programma's doorgestoken kaart. Kijkcijfers he [en daar hebben ze wel goed mee gescoord].

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

16-01-2004 19:11 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Isis Isis is a Female
actief DSC-lid




geregistreerd: 12-03-2002
aantal berichten: 76

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

op www.schaakbond.nl staat het verslag van Marco Grijns

16-01-2004 20:54 Isis is offline Send an Email to Isis Search for Posts by Isis Add Isis to your Buddy List Add Isis to your Contact List
Pages (2): « previous 1 [2]  
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller