Delfts Schaakforum » DSC Forum » Algemeen [DSC] » DSC-ers bij Tata-toernooi actief
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Ted Ted is a Male
DSC Erelid


geregistreerd: 19-12-2002
aantal berichten: 962

DSC-ers bij Tata-toernooi actief Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Aan het afgelopen vrijdag (voor amateurs) gestarte Tata-toernooi doet een aantal DSC-ers mee.

In elk geval:

Anish Giri (GM-A)
Gert Legemaat (2B)
Ted Barendse (2D)
Richard Oranje (3C)
Evert van den Hooven (3J)
Simon Broos (5E)
Coen Leentvaar (6Z)

Alle uitslagen en standen zijn te vinden op http://www.tatasteelchess.com/

__________________
"Lord, save us from the people that think they have all the answers, for they know not the questions."

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by Ted on 21-01-2015 at 12:29.

21-01-2015 12:18 Ted is offline Send an Email to Ted Search for Posts by Ted Add Ted to your Buddy List
Coen Coen is a Male
Jeugdleider


geregistreerd: 04-01-2007
aantal berichten: 281

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Overigens een kleine nuance: het toernooi voor amateurs begon al op 9 januari met de weekendvierkamp, ik zag niet zo snel een DSCer maar aan de dagvierkamp deed Kees Korving mee.

21-01-2015 23:55 Coen is offline Search for Posts by Coen Add Coen to your Buddy List
Rene Poots Rene Poots is a Male
DSC bestuur




geregistreerd: 05-10-2005
aantal berichten: 197

Het gaat goed! Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De standen op donderdag 22-1 laten mooie resultaten voor de DSC-leden zien. Gert, Richard en Coen op kop en Ted een gedeelde tweede plaats. Alleen Evert en Anish blijven een beetje achter met een laatste en een gedeelde vierde plaats. Go boys, go!

22-01-2015 12:04 Rene Poots is offline Send an Email to Rene Poots Search for Posts by Rene Poots Add Rene Poots to your Buddy List
Coen Coen is a Male
Jeugdleider


geregistreerd: 04-01-2007
aantal berichten: 281

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hierbij de einduitslagen

Masters: Anish Giri, gedeeld tweede 8,5/13
2B: Gert Legemaat ongedeeld winnaar, 7/9
2D: Ted Barendse gedeeld tweede 5/9
3C: Richard Oranje ongedeeld winnaar 8/9
3J: Evert van der Hooven tiende 2,5/9
5E: Simon Broos gedeeld zesde 4/9
6Z: Coen Leentvaar gedeeld winnaar 7/9

25-01-2015 23:10 Coen is offline Search for Posts by Coen Add Coen to your Buddy List
Coen Coen is a Male
Jeugdleider


geregistreerd: 04-01-2007
aantal berichten: 281

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik had niet verwacht dat ik deze score zou halen. Met 7 uit 9 in de Zwitserse groep (de rest groep). Ergens in de groep deelnemers houdt het schuiven met restspelers op en zo hebben ze de overtollige spelers uit groepen 6 en 7 bij elkaar geharkt en in de Zwitserse groep gezet. Dan kom je dus niet iedereen tegen. Door mijn vroege drie overwinningen speelde ik steeds bovenin de ranglijst mee. Mijn mede winnaar versloeg ik al in de eerste ronde en zodoende haal ik dus meer weerstandspunten en ben ik dus de winnaar. Voor de prijzen en promotie maak het geen biet uit want dat wordt gewoon gedeeld. Ik ben volgend jaar weer terug in groep 5 waar ik toch een aantal jaren in gespeeld heb, Jammer, in groep 6 heb je soms het voordeel dat je op het balkon in de zaal speelt (dat is veruit de beste plaats).
Het was weer een leuk en geslaagd toernooi. Als mijn baas het goed vindt, ben ik er volgend jaar bij.

25-01-2015 23:15 Coen is offline Search for Posts by Coen Add Coen to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller