Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » Sebastiaan Smits wint Chess Run 2014
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Sebastiaan Smits wint Chess Run 2014 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Sebastiaan Smits heeft overtuigend de Chess Run 2014 gewonnen. In het overall klassement bleeft hij zijn broer Benjamin Smits (die het hardloop­onderdeel overtuigend won in 17:19) en Corniel Nobel voor. Het schaak­onderdeel werd gewonnen door Martine Middelveld, maar haar loop tijd was niet goed genoeg om potten te breken overall klassement.

Kijk voor een uitgebreid verslag en de uitslagen op de website van de ChessRun.

This post has been edited 4 time(s), it was last edited by Corniel on 22-09-2014 at 08:17.

21-09-2014 19:18 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

vlnr: Corniel Nobel (3), Sebastiaan Smits (1), Benjamin Smits (2)
vlnr: Corniel Nobel (3), Sebastiaan Smits (1), Benjamin Smits (2)


Martine Middelveld (schaken), Benjamin Smits (hardlopen)
Martine Middelveld (schaken), Benjamin Smits (hardlopen)

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

22-09-2014 08:18 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het was een leuk evenement; voor mij was het de aanleiding om voor het eerst in een jaar of twee weer eens een 'serieus' stuk hard te lopen. Dat ging gelukkig zonder pijntjes, en vandaag valt de spierpijn ook mee Glimlach Wellicht dat ik de hardloopschoenen weer af en toe uit de kast ga pakken.

Dat vervolgens bleek dat ik maar een hele matige schaker ben was geen verrassing...

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

22-09-2014 10:52 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Een zeer plezierig evenement.
De opgewekte sfeer bij de lopers voor en na de loopwedstrijd wordt als aangenaam ervaren.
Er waren snelle lopers, die het kennelijk prettig vonden duidelijk sterkere schakers overduidelijk hun hielen te laten zien bij de loopwedstrijd!

Het is een vermoeiend evenement. Bij de schaakwedstrijd had ik al snel niet veel puf meer, moeite met de concentratie. Ik weet weer precies waarom ik 's ochtends voor een schaakwedstrijd niet ga hardlopen...

Ik ga bij AV'40 nog wel eens een vijf kilometer lopen. Ze hebben een maandelijkse 5 km-loop ('trimloop') en dat is een plezierig iets.

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by winfvdm on 23-09-2014 at 12:06.

22-09-2014 14:16 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller