Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2013-2014 » Interne competitie (N2): Alleen Bram van der Velden op 100 procent
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Interne competitie (N2): Alleen Bram van der Velden op 100 procent Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Na twee ronden is Bram van der Velden de enige speler in de A-groep met 2 overwinningen. Hij won met wit van Pieter Goossens. De twee andere spelers die de eerste ronde hadden gewonnen (Jan-Pieter Vos en Gert Legemaat) speelden tegen elkaar remise. Anna-Maja Kazarian boekte een knappe remise tegen Richard Oranje.

A-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Jan-Pieter Vos-Gert Legemaat½-½
2Bram van der Velden-Pieter Goossens1-0
3Anna-Maja Kazarian-Richard Oranje½-½
4Ted Barendse-Jan Peter van Zandwijk1-0
5Gert-Jan Baas-Kees van der Meer1-0
6Hora Vlam-Theo Rekveldt1-0
7Corniel Nobel-Rob Smits½-½


In de B-groep deed Coen Leentvaar goede zaken met zijn tweede overwinning. Ditmaal versloeg hij Jan van de Donk. Bob Voogt en Diederik van Heijgen wonnen hun partij en klommen daardoor richting de hoogste plaatsen. De nieuwkomers hadden een goede dag: Wybe Sierksma, René Weerts en Arzhang Davazdahemami wonnen alle drie hun partij.

B-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Coen Leentvaar-Jan van de Donk1-0
2Antoon Frehe-Mark Breton½-½
3Bob Voogt-Kees Korving1-0
4Diederik van Heijgen-Jason van Oudheusden1-0
5Koen Tan-Arno Wiersma0-1
6Simon Broos-Jos de Best½-½
7Arnt Veenstra-Hugo van der Laan0-1
8Sofya Blanter-Gerard Bilars½-½
9René Poots-Wybe Sierksma0-1
10René Weerts-Herman Zonderland1-0
11Jordy Krempel-Ton Vissers½-½
12Dolf Mulder-Arzhang Davazdahemami0-1


In de C-groep doet de jeugd het uitstekend. Marfa Blanter en Sam van Dongen wonnen ook hun tweede partij. Peter van der Berg boekte zijn eerste overwinning. Dat ging ten koste van Ferdinand Schreuder.

C-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Simon Dirkse-Kees Venema½-½
2Marfa Blanter-Paul van Riet1-0
3Arnold Brabander-Jan Zonneveld½-½
4Rob Scherpenisse-Sam van Dongen0-1
5Jan Torenstra-Edgar Huisman0-1
6Leo Zuijdgeest-Bert Zwemstra0-1
7Ernst Hanewald-Serge van Meer1-0
8Peter van der Berg-Ferdinand Schreuder1-0


De tussenstand van de interne competitie is te vinden op de webpagina van de interne competitie.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Untagonklik on 17-09-2013 at 01:17.

17-09-2013 01:16 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Ivar de Hoogt Ivar de Hoogt is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 05-03-2011
aantal berichten: 147

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Nu vind ik het uiteraard heerlijk om mijzelf op plaats 7 in de A-groep terug te vinden, waar ik vorig seizoen geëindigd ben. Correct lijkt me dit echter niet, daar ik de eerste twee rondes gemist heb.

Toch leuk om te zien dat een aantal spelers terugkeren naar de interne competitie en dat er (succesvolle) instroom vanuit de jeugd is!

17-09-2013 11:57 Ivar de Hoogt is offline Send an Email to Ivar de Hoogt Homepage of Ivar de Hoogt Search for Posts by Ivar de Hoogt Add Ivar de Hoogt to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik had zelf een leuke pot tegen Koen Tan. Ik nam in de opening een pion die Koen niet meer terugzag maar die hem wel activiteit en druk opleverde. Meer dan druk was het echter niet, en toen ik mijn zaakjes op orde had en stukken ruilde werd een tweede pion voor Koen onhoudbaar. Het matbeeld op het einde was wel leuk.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by Untagonklik on 19-09-2013 at 21:09.

19-09-2013 21:07 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller