Delfts Schaakforum » Overig » Het koffiehuis » Schaken weeën opwekkend?!
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Derk Dekker Derk Dekker is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 02-04-2009
aantal berichten: 118

Schaken weeën opwekkend?! Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik zie een patroon. Een paar dagen voor de uitgerekende datum van mijn vrouw is het maandag. Ik kan de verleiding niet weerstaan om nog even op de schaakclub te gaan kijken. Want God mag weten wanneer ik daar weer aan toe kom als de kleine er eenmaal is! Mijn vrouw drukt me nog op het hart om wel op tijd naar huis te gaan, wat ik haar beloof.
Het is gezellig druk en ik besluit na een rondje langs de borden van de interne (was zelf niet op tijd om mee te doen) om wat te vluggeren met deze en gene. Van vluggeren komt doorgeven en de biertjes glijden er lekker in. Ik neem mij al een tijdje voor om na het volgende potje naar huis te gaan. Het lukt mij ook deze keer weer niet om de eer aan mijzelf te houden, want daar kondigt Ted alweer aan dat het sluitingstijd is. Om 1.30 lig ik in mijn bed en een uurtje later zijn de vliezen gebroken...

Was getekend: ondergetekende, op zowel 9 mei 2011 alsook 10 juni 2013!
Mijn dochter Iris is geboren op 11 juni, om 6.09. Moeder en dochter maken het goed. Ondanks slechts één uurtje slaap was ik voor mijn gevoel direct klaarwakker en broodnuchter toen de bevalling begon, en mijn vrouw heeft het gelukkig ook zo ervaren.

17-06-2013 15:18 Derk Dekker is offline Send an Email to Derk Dekker Homepage of Derk Dekker Search for Posts by Derk Dekker Add Derk Dekker to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Van harte Derk!

Je krijgt twee maandjes om te wennen aan de kleine, maar zo in september verwachten we je gewoon weer op de club hoor! Tong

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Untagonklik on 17-06-2013 at 16:26.

17-06-2013 16:26 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Baseman Baseman is a Male
dsc barcommissaris




geregistreerd: 01-06-2003
aantal berichten: 540

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Van harte gefeliciteerd!

__________________
Now I have the pawn and the compensation.

18-06-2013 10:51 Baseman is offline Send an Email to Baseman Search for Posts by Baseman Add Baseman to your Buddy List Add Baseman to your Contact List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2233

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het patroon herken ik ook. Althans, je doelde op het op tijd naar huis gaan en vloeiende biertjes. Toch?

Gefeliciteerd!

19-06-2013 22:54 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Klopt.
Bij schaken is patroonherkenning essentieel.
Het patroon herken ik ook.

Onze kleinzoon kwam uiteindelijk dus op maandag 10 juni 2013, dus op de maandag. Mijn vrouw en ik waren EHBO (Eerste Hulp Bij Opvang) met alle bijkomende verplichtingen zoals uitvoeren van autorit met moeder naar kliniek, moeder en kindje van kliniek, groot gat in nachtrust en opvang kleindochter bij opstaan.

Ook in dit geval was de afleverdatum van de jonggeborene dus niet overeenkomstig contract, ik bedoel overeenkomstig verwachting, ik bedoel wadoetetertoe - ik wens je veel genoegen met je nieuwe verplichting!

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

24-06-2013 18:47 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller