Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2003-2004 » Nederlaag DSC4 tegen favoriet
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Nederlaag DSC4 tegen favoriet Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

DSC4 heeft haar tweede wedstrijd verloren. Tegen het sterke Scheve Toren 1, dat op papier het sterkste team in de klasse is, ging het vierde met 3-5 ten onder.

Het vierde team begon de wedstrijd op volle oorlogssterkte. Nadat Scheve Toren op de onderste borden een 2½-1½ voorsprong had genomen, gaven zij deze niet meer uit handen.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

11-11-2003 03:25 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Albert Albert is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 28-08-2002
aantal berichten: 335

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De 3-5 uitslag van ongeveer wat je mocht verwachten volgens de ratings. Scheve Toren 1 heeft gemiddeld 100 elopunten meer, en dan komt a priori overeen met een 3-5 nederlaag.

Toch had er meer ingezeten. Zelf heb ik een gewonnen stelling in remise laten verzanden. Ook bij Jan had ik het gevoel dat hij op een gegeven moment gewonnen stond.

Het heeft echter niet zo mogen zijn. En zo is de reeks van wedstrijden zonder nederlaag geeindigd na 12 wedstrijden.

12-11-2003 10:36 Albert is offline Send an Email to Albert Search for Posts by Albert Add Albert to your Buddy List
Albert Albert is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 28-08-2002
aantal berichten: 335

arbiter Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Maandagavond half acht.
Ik vraag aan een aanwezige arbiter of hij vanavond de arbiter isbij DSC4 - Scheve Toren 1. Hij dacht van niet, maar wist het niet zeker. Op naar nummer twee. Ik vraag aan de tweede aanwezige arbiter of hij vanavond de arbiter is. Hij dacht van niet, maar wist het niet zeker. Op naar nummer drie. Ik vraag aan de derde aanwezige arbiter of hij vanavond de arbiter is. Hij dacht van niet, maar wist het niet zeker. Maar hij wilde het wel doen

Zo gezegd, zo gedaan. Na afloop van de wedstrijd vraagt de arbiter aan mij in welke tweede klasse DSC4 speelt. Ik heb de man vriendelijk uitgelegd dat het vierde in de eerste klasse speelt. Het was de arbiter blijkbaar ontgaan dat de voorzitter van DSC vorig jaar het nog het vierde had gefeliciteerd met de promotie naar de eerste klasse.

12-11-2003 10:44 Albert is offline Send an Email to Albert Search for Posts by Albert Add Albert to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4465

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Een korte blik op het wedstrijdrooster leerde dat Jan den Brok arbiter was...

Ik wist voor 99,9% zeker dat ik het niet was, daar de data dat ik arbiter ben in mijn agenda staan. Het zou handig zijn als alle arbiters dat zouden doen. Probleem is alleen dat twee van de vier arbiters zelden tot nooit onze site bezoeken... Kwaad Huil Kwaad

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

12-11-2003 12:08 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Persoonlijke scores:

code:

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

15-11-2003 20:59 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller