Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2003-2004 » DSC6 wint van Haagse Toren 2
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

DSC 6 wint van Haagse Toren 2 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat het 6e heeft gewonnen van haagse toren 2. Mooie prestatie!!

Goed zo!

Eindstand en persoonlijke uitslagen weet ik niet. Roelof had zijn tegenstander in 20 zetten matgezet, en Corniel verloor vroeg in de partij zijn dame. Met nog 2 partijen te gaan was de stand 3.5-2.5.

Meer details volgen ongetwijfeld. Glimlach

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

07-11-2003 00:14 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Inderaad. Maar het was niet geheel terecht, moet ik eerlijkheidshalve bekenen. Martin kreeg remise aangeboden in een verloren stelling, Arnout had lange tijd een onduidelijke stelling: er werd afgewikkeld en tot zijn grote geluk bleven alleen twee ongelijke lopers en wat pionnen over. Als daar ook nog twee torens bij waren geweest (en dat had gekunt) had hij waarschijnlijk verloren.

Johan miste een stukoffer van zijn tegenstander en ging hard van het bord totdat zijn tegenstander hem een volle toren terug gaf.

Ikzelf ging er kansloos af, nadat ik zonder enige aanleiding een pion had weggegeven. Ik kreeg nog wel aanval maar op het cruciale moment speel ik de verkeerde breekzet waardoor er een zwarte dame binen kwam op h4.

Olivier speelde remise. Daar was niet zoveel aan af te dingen. Behalve dan dat ie beter had kunnen doorspelen op dat moment. Roelof en Mark waren de enige die echt goed speelden. Vooral de overwinngen van Roelof was fraai.

Al met als was deze 4½-3½ niet echt terecht. Maar wie weet dat over twee seizoenen nog? Niet waar Albert? Knipoog Draaiend hoofd Knipoog

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

07-11-2003 01:24 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller