Delfts Schaakforum » Overig » Het koffiehuis » Kees van der Meer publiceert 118e Rekenvout
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Kees van der Meer publiceert 118e Rekenvout Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Over muziek en ouder worden gaat Kees’ 118e Rekenvout. Lees en geniet mee: Het lachende paard.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Corniel on 14-05-2012 at 11:35.

14-05-2012 11:35 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Van Dop Van Dop is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 21-01-2008
aantal berichten: 255

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Een mooi artikel. En leerzaam: als men mij nu zou vragen: heb je weleens tegen Rijswijk gespeeld, zou ik daarop geantwoord hebben: nee. Ik kan het mij niet herinneren.
Een mens wordt ouder en vergeet steeds meer, maar die paarden blijven altijd grijnzend de verkeerde kant opkijken. Om up-todate te zijn, in de 7-e partij in de match om het wereldkampioenschap weet nu ook Anand hoe het is om tegen een duo loenzende paarden aan te kijken.

__________________
Mopper

21-05-2012 00:50 Van Dop is offline Send an Email to Van Dop Search for Posts by Van Dop Add Van Dop to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller