Delfts Schaakforum » DSC Forum » Jeugd » DSC Jeugd op de site
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Berend Berend is a Male
forumlid


geregistreerd: 17-09-2002
aantal berichten: 13

DSC Jeugd op de site Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Verward Verward Verward Vraagje: komen de uitslagen en standen van de jeugd ook op de site te staan? zo ja, wanneer?

23-10-2003 18:35 Berend is offline Send an Email to Berend Search for Posts by Berend Add Berend to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Daar zou Hans voor zorgen. Ik verwacht dat dat nog een week of twee duurt, maar dan met een of twee dagen vertraging...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

23-10-2003 18:58 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

En wat betreft de externe wedstrijden...misschien kunnen jullie daarover in samenwerking met Thomas zelf wat op de site zetten...en als ik wat meer aandacht aan jullie kan besteden dan afgelopen maandag (ik sta altijd te kijken als mijn tegenstander aan zet is, maar ik was toen hopeloos vaak zelf aan zet) wil ik ook wel wat schrijven hoor... Draaiend hoofd

Maar nu eerst jullie dus! Grijns

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

23-10-2003 19:31 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Berend Berend is a Male
forumlid


geregistreerd: 17-09-2002
aantal berichten: 13

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Wat gebeurt er eigenlijk met je punten bij de interne competitie(jeugd) als je een keer een externe partij moet spelen en daardoor niet mee kan doen?

23-10-2003 19:46 Berend is offline Send an Email to Berend Search for Posts by Berend Add Berend to your Buddy List
Hans Groeneveld Hans Groeneveld is a Male
DSC-lid


geregistreerd: 08-09-2003
aantal berichten: 32

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Berend
Wat gebeurt er eigenlijk met je punten bij de interne competitie(jeugd) als je een keer een externe partij moet spelen en daardoor niet mee kan doen?


Na elke ronde wordt een nieuwe lijst opgesteld in volgorde van het aantal "verzamelde" punten. Iedereen
krijgt dan meteen een nieuwe "waarde" toeberekend, afhankelijk van de positie op de lijst: nr. 1 is 99 punten waard, nr. 2 98 punten etc.

Als je speelt krijg je een deel van de waarde van je tegenstander bij je puntenaantal: bij winst 6/6, bij remise 3/6 en bij verlies 1/6 deel van die waarde. Dat is dus onafhankelijk van je eigen waarde.

Als je niet speelt krijg je afhankelijk van de reden van niet spelen ook punten erbij. Maar die worden berekend op basis van je eigen waarde (je hebt immers geen tegenstander gehad in die ronde). Wordt je "oneven" ingedeeld of als je extern moet spelen krijg je 4/6 van je eigen waarde erbij.
Als je er gewoon niet bent, krijg je de eerste keren 3/6 van je eigen waarde erbij. Na een aantal keren wordt dat 0/6, ofwel geen punten meer. Na hoeveel keer afwezig dat ingaat, hebben we nog niet bepaald. Dat zal op zo'n 6 of 7 keer liggen, denk ik.

25-10-2003 14:08 Hans Groeneveld is offline Search for Posts by Hans Groeneveld Add Hans Groeneveld to your Buddy List
Hans Groeneveld Hans Groeneveld is a Male
DSC-lid


geregistreerd: 08-09-2003
aantal berichten: 32

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Berend
Verward Verward Verward Vraagje: komen de uitslagen en standen van de jeugd ook op de site te staan? zo ja, wanneer?


Met ingang van vandaag is de stand na ronde 7 (gespeeld op 20 oktober 2003) te bekijken. Zie de thread "Interne competitie jeugd". De opmaak is nog wat gebrekkig, maar de echt geïnteresseerde komt er wel uit.

25-10-2003 14:13 Hans Groeneveld is offline Search for Posts by Hans Groeneveld Add Hans Groeneveld to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller