Delfts Schaakforum » DSC Forum » Algemeen [DSC] » Ted Barendse en Arno Wiersma lid van verdienste
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Upperdog Upperdog is a Male
Coordinator HSB competitie


geregistreerd: 06-02-2004
aantal berichten: 946

Ted Barendse en Arno Wiersma lid van verdienste Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Tijdens de jubileumreceptie op 18 december zijn Ted Barendse en Arno Wiersma onder luid applaus tot lid van verdienste van DSC benoemd; voor Ted valt deze benoeming samen met zijn 25-jarig lidmaatschap van de club.

De nieuwe leden van verdienste Ted Barendse en Arno Wiersma
De nieuwe leden van verdienste Ted Barendse en Arno Wiersma

De benoeming zal worden bekrachtigd tijdens de eerstvolgende ALV.

Zie het verslag van de festiviteiten op de toernooisite.

19-12-2010 13:39 Upperdog is offline Search for Posts by Upperdog Add Upperdog to your Buddy List
Van Dop Van Dop is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 21-01-2008
aantal berichten: 255

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Gefeliciteerd: Ted Barendse en Arno Wiersma.

__________________
Mopper

22-12-2010 01:43 Van Dop is offline Send an Email to Van Dop Search for Posts by Van Dop Add Van Dop to your Buddy List
Chiel Chiel is a Male
Nederlands Jeugdkampioen


geregistreerd: 17-08-2004
aantal berichten: 305

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ook mijn felicitaties, zeer terecht!

22-12-2010 20:47 Chiel is offline Send an Email to Chiel Search for Posts by Chiel Add Chiel to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik heb (korte tijd) van dichtbij meegemaakt met welk een kunde en enthousiasme jullie je inzetten voor DSC. De openheid en zeer fijne wijze waarmee jullie binnen DSC zowel besturen als bij de operationele taken veel werk verzetten draagt in hoge mate bij aan hoe DSC er nu voor staat.

Ik denk dat met mij velen daarvan de vruchten plukken, en daarmee DSC als geheel. Als waardering daarvoor lijkt mij de benoeming dan ook zeker terecht, nogmaals gefeliciteerd!

ps een treffende foto trouwens, dank aan de fotograaf (mag ook gezegd worden Knipoog)

22-12-2010 23:10 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller