Delfts Schaakforum » DSC Forum » Algemeen [DSC] » Oudlid Hein Rekveldt overleden
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Oudlid Hein Rekveldt overleden Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Vandaag bereikte ons het droevige bericht dat oudlid - en broer van Theo - Hein Rekveldt na een lang ziekbed is overleden.

08-12-2008 23:52 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Diederik Diederik is a Male
actief DSC-lid


geregistreerd: 17-02-2004
aantal berichten: 74

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik wens Theo en alle andere nabestaanden alle sterkte toe.

09-12-2008 18:40 Diederik is offline Search for Posts by Diederik Add Diederik to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Heel spijtig dit te horen. Hein was hele vriendelijke man, en was een enthousiast DSC-lid tot hij een aantal jaren geleden naar Dieren verhuisde met zijn echtgenote. Daar ben ik hem nog een paar keer tegengekomen toen ik aan het Open NK in Dieren meedeed. Hein kwam dan meestal terug van vakantie en een van de laatste dagen van het toernooi kwam hij dan nog even kijken. Hij woonde op een steenworp afstand van de speellocatie.

Ik wens alle nabestaanden sterkte met het verwerken van dit verlies.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

09-12-2008 21:43 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller