Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » Robin Swinkels wint ONSSSK
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Pauline van Nies Pauline van Nies is a Female
Oud-lid


geregistreerd: 04-03-2008
aantal berichten: 28

Robin Swinkels wint ONSSSK Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Robin Swinkels heeft het Open Nederlands StudentenSnelSchaakKampioenschap (ONSSSK) gewonnen. Hij eindigde samen met Jan Smeets op de eerste plaats, maar had het onderlinge duel gewonnen.

Een uitgebreid verslag en de eindstand zijn te vinden op de toernooisite.

17-05-2008 18:00 Pauline van Nies is offline Send an Email to Pauline van Nies Search for Posts by Pauline van Nies Add Pauline van Nies to your Buddy List
Van Dop Van Dop is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 21-01-2008
aantal berichten: 255

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Mopper mag eindelijk weer eens mopperen: Het toernooi was zo geslaagd dat vrijdagavond en zaterdag het licht was blijven branden. En vandaag zondag is het Denksportcentum waarschijnlijk ook nog goed verlicht. Kost weer een emmertje steenkool. Mopper moppert CO2 neutraal!!

__________________
Mopper

18-05-2008 01:23 Van Dop is offline Send an Email to Van Dop Search for Posts by Van Dop Add Van Dop to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Een uitstekend toernooi! Ondanks een treinprobleem verliep alles soepel, schaaktechnisch voor mij prima en tot slot gezellig in de Delftse binnenstad.

De meeste van mijn overwinningen waren goed en verdiend. Tegen Sophie Welling in de eerste ronde moest ik nog even warmdraaien maar ze miste haar kans gelukkig. De overwinningen op Thierry Bieger, Bjorn Verstraate, Sjaak van de Groep en Maarten Hemmes waren overtuigend. Tegen Pauline had ik meer mazzel, in een positioneel (veel) beter eindspel greep ze twee keer mis. Het goede nieuws was vooral dat ik alleen tegen Bianca kansloos was. Tegen de kanonnen Joost, Matthew Tan en Robin Swinkels stond ik eigenlijk ietsje beter, maar verloor telkens. Met name in de laatste ronde tegen de winnaar IM Robinho was jammer, want nadat ik een pionnetje had buitgemaakt zette ik in de race tegen de klok bijna iedere zet mijn stukken slechter neer. Tegen Marijn Otte tenslotte, verloor ik toch vooral op tijd omdat Marijn veel meer bekend was met de opening. Gezien mijn slechte vorm dit seizoen is dit toernooi - ondanks dat het snelschaak is - hoopgevend. Een mooie TPR en er had misschien nog ergens een tweede stuntje ingezeten.

18-05-2008 10:09 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller