Delfts Schaakforum » Overig » Het koffiehuis » DSC Promoveerde!
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

DSC Promoveerde! Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

... en dat is te zien Grijns

Arend deed mij het volgende toekomen:
Klik -->


 


Ik vraag mij, met de verslaggever, af waarom de gezichten zo staan? Misschien weten de oudere versies van de mensen op de foto dit nog? Glimlach

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

30-04-2008 08:28 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Van Dop Van Dop is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 21-01-2008
aantal berichten: 255

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Toen ik dit krantenknipsel terugzag vroeg ik mij af of wij net van een begrafenis terugkwamen. Op de foto zie je Mopper duidelijk denken: dat wordt volgend jaar weer degraderen! Maar de anderen keken nog niet zo ver vooruit, en beseften nog niet dat ze gepromoveerd waren. Want wielrenners en schakers en andere sporters realiseren zich dat pas dagen later, aldus de sportverslaggevers. En de fotograaf wist niet dat schakers net na het beëindigen van de partijen vooral bezig zijn met gemiste kansen, verbeteringen en pionnetjes op a2! En hij zei nooit dat we moesten lachen! En na 6 foto's was dit z'n vrolijkste foto!

__________________
Mopper

04-05-2008 00:41 Van Dop is offline Send an Email to Van Dop Search for Posts by Van Dop Add Van Dop to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller