Delfts Schaakforum » DSC Forum » Activiteiten » Seizoen 2007-2008 » Anish Giri wint laatste avond Grand Prix Rapid
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Anish Giri wint laatste avond Grand Prix Rapid Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Met de maximale score van 5 uit 5 heeft Anish Giri de laatste ronde van de Grand Prix Rapid-cylcus op zijn naam geschreven. In de laatste ronde versloeg hij zijn enig overgebleven concurrent Farhad Ebrahimi.

Kijk voor een uitgebreid verslag en de eindstand op de toernooisite.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

28-04-2008 23:47 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Van Dop Van Dop is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 21-01-2008
aantal berichten: 255

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Arno, wat een snelle reactie. Sluiten jullie eerder dan vroeger, of heb je draadloos internet via een mobiele telefoon? Ik vertelde barman Bert nog: Giri geeft schaakles vanavond. Het lijkt of z'n tegenstanders wel erg fatalistisch de strijd aan gaan. Jan-peter speelde in de opening Dxd4 ipv Lxd4 wat hij normaal nooit had gespeeld ,met pionverlies. Maar zoals altijd staan de beste stuurlui aan wal.

__________________
Mopper

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by Van Dop on 29-04-2008 at 17:18.

29-04-2008 00:32 Van Dop is offline Send an Email to Van Dop Search for Posts by Van Dop Add Van Dop to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik ben gisteren rond 12 uur naar huis gegaan, omdat ik niet op de fiets op de club was gearriveerd. En de trammetjes rijden niet meer om 1 uur. Zodoende kon ik het verslag dus ook relatief vroeg plaatsen. Overigens lijkt een internet-verbinding op de club me ook wel handig. Dan kan ik het verslag daar al gaan tikken!

Zelf heb ik weer heerlijk zitten knoeien. Ongetwijfeld heeft Mopper ook een paar keer hoofdschuddend naast mijn bord gestaan. Met name de openingen zullen bij de liefhebber de tranen in de ogen hebben doen springen. (en niet van ontroering)

Maar leuk was dat knoeien wel!

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

29-04-2008 11:37 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller