Delfts Schaakforum » Overig » Schaaksoftware & -computers » ChessBase tips (alleen voor CB-gebruikers)
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

ChessBase tips (alleen voor CB-gebruikers) Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik heb er even over gedaan om het volgende op te lossen:
Ik had veel partijen met rating gespeeld tegen Fritz 7. Nadat ik Fritz 8 had gekocht was ik die kwijt en dat is zonde, want dan moet je weer helemaal opnieuw beginnen. Niet dat die rating veel zegt, maar als met elk computerspel is het leuk om je hoogste score te verbeteren Tevreden
Als je beide programma's hebt:
In de map Application Data (normaal gesproken een subfolder van Windows - op XP moet je even zoeken waar het staat) staan folders ChessProgram7 en ChessProgram8. Kopieer het bestand rating.dat van 7 naar 8, en alles werkt weer.
Voor ik verder ga en alles voor niets intik: als er iemand hulp nodig heeft met het maken van een eigen trainingsdatabase voor de opening-/eindspeltraining in Fritz 8, laat het even weten. Het is een mooie functie, maar nog niet op en top uitgewerkt. Het is echter wel te doen en zo kun je je eigen openingen in een trainingssessie gooien waarbij Fritz jouw repertoire speelt of je gewoon de zetten uit je hoofd kunt leren.

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

30-04-2003 19:11 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller