Delfts Schaakforum » DSC Forum » Activiteiten » Seizoen 2007-2008 » Van 9 juli t/m 19 augustus zes maandagen zomerse varianten ontdekken bij DSC
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Ted Ted is a Male
DSC Erelid


geregistreerd: 19-12-2002
aantal berichten: 960

Van 9 juli t/m 19 augustus zes maandagen zomerse varianten ontdekken bij DSC Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Van maandag 9 juli tot en met 13 augustus organiseert de Delftsche Schaakclub elke maandagavond een open zomerschaaktoernooi. Elke maandagavond staat er een openingsvariant op het programma, die door een doorgewinterde schaker kort zal worden toegelicht.

Trainers
9 juli Ted Barendse
16 juli Jan Peter Zandwijk
23 juli Kees van der Meer
30 juli Richard Oranje
6 aug Patrick de Bas
13 aug Joram op den Kelder (clubkampioen)

Meer informatie
www.delftseschaaksite.nl/dsc/activiteiten/zomertoernooi

23-07-2007 08:58 Ted is offline Send an Email to Ted Search for Posts by Ted Add Ted to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Vanavond Kees van der Meer! Dat wat wordt vast lachen en smullen geblazen. Zijn stijl van presenteren is binnen DSC wat mij betreft onovertroffen. (Niets ten nadele van de andere sprekers natuurlijk)

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

23-07-2007 08:59 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Nadat ik zijn presentatie vorig jaar miste en hij precies de ins and outs van een van mijn huisvariantjes heeft besproken durf ik het niet aan om ook dit jaar te ontbreken.

Tot vanavond dus maar!

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

23-07-2007 15:05 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Vanavond de laatste avond, onder de bezielende leiding van onze clubkampioen Joram op den Kelder. Ook ondervoorbehoud IM Chiel van Oosterom en Joost Michielsen hebben aangegeven van de partij te zijn. Ik verwacht dat velen dit voorbeeld zullen volgen!

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

13-08-2007 13:19 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller