Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2006-2007 » DSC verliest HSB-beker kansloos in de replay
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

DSC verliest HSB-beker kansloos in de replay Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Nadat de eerste ontmoeting in 2-2 was geëindigd was men nog hoopvol: thuis zou de beker veilig worden gesteld. Promotie maakte aan die droom gisteren abrubt een einde. DSC werd genadeloos met 3½-½ afgedroogd.

08-05-2007 13:33 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Kwam ik nog wel speciaal kijken.

DSC3 (=ook bekerteam) wil ik dit seizoen een beetje met AZ vergelijken:

het beste spel, langzaamaan als favoriet beschouwd zelfs, maar zowel bij het kampioenschap als bij de beker kan die laatste stap niet gezet worden.

Tragisch. Nee!

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

08-05-2007 14:28 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Chiel Chiel is a Male
Nederlands Jeugdkampioen


geregistreerd: 17-08-2004
aantal berichten: 305

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ja, maar er zijn ook gelijkenissen met Ajax, immers op papier hadden ze wel het sterkste team (in ieder geval in de competitie, ik weet niet hoe het in de beker zit), maar toch geen kampioen worden. Over de vraag of er ook gelijkenissen zijn met de Amsterdamse arrogantie van Ajax durf ik uiteraard geen uitspraken te doen.
Ook nog een gelijkenis met PSV: nog wel erg goed de winter in, alleen de tegenstanders daarna volledig laten terugkomen.

08-05-2007 14:49 Chiel is offline Send an Email to Chiel Search for Posts by Chiel Add Chiel to your Buddy List
Lucien van de Lisdonk Lucien van de Lisdonk is a Male
DSC bestuur


geregistreerd: 21-04-2005
aantal berichten: 336

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Marco
Kwam ik nog wel speciaal kijken.

DSC3 (=ook bekerteam) wil ik dit seizoen een beetje met AZ vergelijken:

het beste spel, langzaamaan als favoriet beschouwd zelfs, maar zowel bij het kampioenschap als bij de beker kan die laatste stap niet gezet worden.

Tragisch. Nee!


Helaas moet ik me (als speler van het 3e) volledig aansluiten bij Marco... Ik weet nu hoe een AZ-speler zich ongeveer voelt sinds afgelopen zondag.... Depri

09-05-2007 18:34 Lucien van de Lisdonk is offline Send an Email to Lucien van de Lisdonk Search for Posts by Lucien van de Lisdonk Add Lucien van de Lisdonk to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Alleen zijn de jongens uit Alkmaar nu nog bezig met de play-offs en kunnen zo nog een troostprijs pakken...

Richard, zullen we Haeghe-Ooievaar (dat zich in de laatste wedstrijd ternauwernood redde van degradatie uit ook al eerste klasse HSB) vergelijken met ADO Den Haag of met Feyenoord? Lach Tong

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

09-05-2007 21:07 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller