Delfts Schaakforum » DSC Forum » Jeugd » Zaterdag 14 april J. de Kluyver Jeugdtoernooi
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Chiel Chiel is a Male
Nederlands Jeugdkampioen


geregistreerd: 17-08-2004
aantal berichten: 305

Zaterdag 14 arpil J. de Kluyver Jeugdtoernooi Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zaterdag 14 april organiseert SV Spijkenisse een groot en gezellig jeugdtoernooi.

Meer informatie
Voor meer informatie zie jeugdtoernooi.sv-spijkenisse.nl.

13-03-2007 17:35 Chiel is offline Send an Email to Chiel Search for Posts by Chiel Add Chiel to your Buddy List
Dolf Dolf is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 19-10-2002
aantal berichten: 274

Invitatie groep Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik speel als oud-kampioen van Spijkenisse mee in de invitatie groep.
Omdat mijn beide neefjes bij Spijkenisse lid zijn en meespelen in de jeugdgroepen van dit toernooi vonden ze het leuk om een andere Beltz, als oud-kampioen uit te nodigen

22-03-2007 15:15 Dolf is offline Search for Posts by Dolf Add Dolf to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dat wordt flink aan de bak Dolf!

Ik ben er niet bij die dag trouwens; die invitatie zal er niet komen en voor de andere groepen kom ik ook al niet in aanmerking. Gemeen

22-03-2007 16:05 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Inderdaad Oli, dertigers op een jeugdtoernooi als iets anders dan begeleider en/of ouder, dat moeten we niet hebben natuurlijk Lach

Ben zelf dan in het buitenland trouwens, dus ik sla'm eveneens over.

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Marco on 22-03-2007 at 18:08.

22-03-2007 18:08 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller