Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2006-2007 » DSC9 oppermachting in vierde klasse
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

DSC9 oppermachting in vierde klasse Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het jeugdige DSC9 heeft wederom met ruime cijfers gewonnen in de vierde klasse: met 5-1 werd WSC 10 verslagen.

(Later meer)

13-02-2007 01:40 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Upperdog Upperdog is a Male
Coordinator HSB competitie


geregistreerd: 06-02-2004
aantal berichten: 946

Nu nog WSC 8! Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Gefeliciteerd jullie - weer zeer overtuigend!

Indien WSC 8 overmorgen met 8-0 van het geduchte RHC-Arena 3 verliest dan is het 9e team de eerste DSC kampioen!

Waarschijnlijker is het dat in de komende slotronde op 12 maart bij WSC 8 in een direct duel om de titel wordt gestreden.

Toevallig kan op die datum ook DSC6 door thuis van een andere Westlandse ploeg - Lierse 2 - te winnen kampioen worden!

We noteren dus 12 maart in onze agenda; ik hoop dan ook even in Naakdwijk te kunnen komen kijken.

13-02-2007 16:05 Upperdog is offline Search for Posts by Upperdog Add Upperdog to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

RE: Nu nog WSC 8! Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Upperdog
Indien WSC 8 overmorgen met 8-0 van het geduchte RHC-Arena 3 verliest dan is het 9e team de eerste DSC kampioen!


*grinnik* Dat zou ik een unieke prestatie vinden van WSC 8, aangezien in de vierde klasse met zestallen wordt gespeeld!

(Een 4-2 nederlaag van WSC 8 zou voldoende zijn voor DSC9 om al voor de laatste ronde de titel binnen te slepen.)

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

13-02-2007 17:32 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Upperdog Upperdog is a Male
Coordinator HSB competitie


geregistreerd: 06-02-2004
aantal berichten: 946

Lachen Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik moet er zelf ook hard om lachen!

Laten we het er op houden dat als WSC 8 deze week (met minstens 3,5-2,5) verliest de voorsprong van DSC9 twee bordpunten en ten minste 5 bordpunten bedraagt zodat in de slotronde hoogstens 1 bordpunt benodigd is.

13-02-2007 21:12 Upperdog is offline Search for Posts by Upperdog Add Upperdog to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

RE: Nu nog WSC 8! Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Upperdog
We noteren dus 12 maart in onze agenda; ik hoop dan ook even in Naakdwijk te kunnen komen kijken.


Voyeurs in Naakdwijk Grijns

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

13-02-2007 21:18 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller