Delfts Schaakforum » Internationaal » Toernooien & activiteiten » Joost haalt 6 uit 9 in Banyoles
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Chiel Chiel is a Male
Nederlands Jeugdkampioen


geregistreerd: 17-08-2004
aantal berichten: 305

Joost haalt 6/9 in Banyoles Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

In Banyoles heeft Joost de laatste ronde gewonnen en dus 6 uit 9 met TPR 2345 gehaald.
Andere Nederlanders onder andere
Dennis Ruijgrok 6/9
Robin Swinkels 5.5/9
Christov Kleijn 5.5/9
Wouter van Rijn 4.5/9

Kortchnoi won het toernooi voor Tiviakov.

Zie hier voor de volledige uitslag.

25-08-2006 09:56 Chiel is offline Send an Email to Chiel Search for Posts by Chiel Add Chiel to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Mooie score van Joost, met een tpr ruim boven de 2300. Maar ook de andere Nederlanders hebben het goed gedaan daar zo te zien (ook qua tpr's).

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

25-08-2006 15:13 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Joost Joost is a Male
actief DSC-lid


geregistreerd: 21-03-2004
aantal berichten: 93

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik ben inderdaad niet ontevreden over het verloop van mijn toernooi. Het zat niet helemaal mee (vooral een kansloze nederlaag tegen iemand met 2160 was pijnlijk), maar ik heb een hoop leuke partijen gespeeld, waaronder geen enkele remiseGlimlach

25-08-2006 20:26 Joost is offline Search for Posts by Joost Add Joost to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller