Delfts Schaakforum » DSC Forum » Activiteiten » Seizoen 2006-2007 » Maandag 21 augustus simultaan van clubkampioen Kees van der Meer
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Ted Ted is a Male
DSC Erelid


geregistreerd: 19-12-2002
aantal berichten: 960

Maandag 21 augustus simultaan van clubkampioen Kees van der Meer Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Op maandag 21 augustus aanstaande opent de Delftsche Schaakclub (DSC) het schaakseizoen met de traditionele simultaan tegen de clubkampioen Kees van der Meer. Deze zal het tegelijkertijd opnemen tegen ongeveer 25 a 30 spelers. Iedereen kan hieraan meedoen.
Naast de simultaan wordt er voor geïnteresseerden een open snelschaaktoernooi gehouden. En uiteraard is vrij schaken ook mogelijk.

Er wordt gespeeld in de vaste speelgelegenheid van DSC, duWo Denksportcentrum, Zusterlaan 114, naast de Sebastiaanbrug.

Aan de simultaan en het snelschaken kan iedereen meedoen, deelname is gratis.
Wil je meedoen, dan dien je uiterlijk 20.15 uur aanwezig te zijn. Vooraf aanmelden hoeft dus niet! Toeschouwers zijn uiteraard van harte welkom!

Inlichtingen: Ted Barendse 015-2141753, 06-42140566


Degenen die meer willen weten van DSC, of geïnteresseerd zijn in de interne competitie van de club (die begint op maandag 11 september) of andere activiteiten, kunnen voor informatie of aanmelding elke maandagavond terecht in het Denksportcentrum.

__________________
"Lord, save us from the people that think they have all the answers, for they know not the questions."

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Ted on 08-08-2006 at 14:41.

08-08-2006 14:40 Ted is offline Send an Email to Ted Search for Posts by Ted Add Ted to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Simultaan! Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Een overwinning op de clubkampioen
Is de perfecte start van het nieuwe seizoen!

Ondanks mijn hoge leeftijd (tweede helft dertig) zal ik met veel plezier de strijd aangaan op een zodanig aantal borden, dat we voor middernacht klaar zijn.

De oude Andor Lilienthal, de befaamde Hongaars-Russische grootmeester van rond de Tweede Wereldoorlog die voor vijftien jaar een simultaan bij DSC gaf, zei (aufs Deutsch): U kunt maar beter bang voor me zijn. En zo is het!

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by winfvdm on 10-08-2006 at 11:32.

10-08-2006 11:25 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Rick Plomp Rick Plomp is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 01-12-2003
aantal berichten: 322

RE: Simultaan! Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

U kunt maar beter bang voor me zijn. En zo is het!




Grijns Verward Tong Lach Huil 2 Koel Nee! ik denk dat ze hiermee wel keuze genoeg hebben om zich goed voor te bereiden Kees!

10-08-2006 13:49 Rick Plomp is offline Search for Posts by Rick Plomp Add Rick Plomp to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Maak je borst maar nat zou ik zeggen !

15-08-2006 14:43 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller