Delfts Schaakforum » Overig » Over de Delftse SchaakSite » Delftsche schaakclub heeft een top site!
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Thumb Up! Delftsche schaakclub heeft een top site! Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Niet dat we een prijs hebben gewonnen, maar ik vind gewoon dat we een goede site hebben! Mag ook wel eens gezegd worden naast geklaag (ook van ondergetekende). Informatief, duidelijk, compleet, structuur, up-to-date....als je zo eens rond kijkt op sites van andere schaakclubs dan doen 'we' het best aardig Knipoog

Wel grappig is dat alweer een jaar (of meer?) geleden na een metamorfose van deze site mensen, waaronder ikzelf, niet blij waren.... Het aantal hits bewijst het tegendeel, keep up the good work webguys! Goed zo!

22-07-2006 15:04 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hulde aan het webteam, waarvan ik alleen in naam deel uit maak. Hoera voor de rest dus Glimlach

Overigens kan ik me niet eens meer herinneren wat nou het probleem was. Iets met een nieuwe versie van het forum, geloof ik Knipoog

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

27-07-2006 01:08 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Baseman Baseman is a Male
dsc barcommissaris




geregistreerd: 01-06-2003
aantal berichten: 540

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Tijd om weer een rondje complimenten uit te delen. Geen bijzondere aanleiding, gewoon de hernieuwde realisatie wat een mooie site dit is.

Helemaal top, mannen! Goed zo!

__________________
Now I have the pawn and the compensation.

14-03-2008 15:04 Baseman is offline Send an Email to Baseman Search for Posts by Baseman Add Baseman to your Buddy List Add Baseman to your Contact List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik kwam net van het WC. Allemaal veren in de pot. Knipoog

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

14-03-2008 15:14 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller