Delfts Schaakforum » DSC Forum » Activiteiten » Seizoen 2005-2006 » Donderdag 27 april achtste avond Delftse SnelschaakCyclus
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Donderdag 27 april achtste avond Delftse SnelschaakCyclus Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Op donderdagavond 27 april organiseren de Delftsche Schaakclub (DSC) en SV Prometheus de achtste in een serie van tien snelschaakavonden, de zo genoemde Delftse Snelschaakcyclus.

Per avond spelen de deelnemers 11 ronden met een bedenktijd van 5 minuten per persoon per partij.

meer informatie
www.delftseschaaksite.nl/toernooi/delftsesnelschaakcyclus

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

25-04-2006 21:41 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Legemaat Legemaat is a Male
clubkampioen


geregistreerd: 17-08-2004
aantal berichten: 216

uitwaaien en opnieuw beginnen Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik zal er niet bij zijn.
Ik ga de komende 10 dagen heerlijk uitwaaien op Vlieland. Met mijn gezin natuurlijk.Doei

__________________
Homo Caïssapiens

25-04-2006 22:28 Legemaat is offline Search for Posts by Legemaat Add Legemaat to your Buddy List
 
Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller