Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2005-2006 » DSC7 verliest van Wassenaar 2
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Albert Albert is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 28-08-2002
aantal berichten: 335

DSC7 verliest van Wassenaar 2 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

In de zesde ronde van de HSB competitie heeft DSC7 verloren van Wassenaar 2 met 4½-3½.

Door dit resultaat heeft DSC7 nu 6 matchpunten en 27 bordpunten.


(werden de bordpunten maar net zo efficient verdeeld als bij DSC3. Dan was het zevende nu kampioen geweest)

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Albert on 28-02-2006 at 22:13.

28-02-2006 08:39 Albert is offline Send an Email to Albert Search for Posts by Albert Add Albert to your Buddy List
Rick Plomp Rick Plomp is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 01-12-2003
aantal berichten: 322

Zet nooit een dame buitenspel! Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ja, dat weet ik maar al te goed na 40 jaar, nog steeds een goede relatie, geldt dit vandaag de dag nog steeds! Ja! Ik werd door de teamleider ,na drie zetten interne partij spelende,gevraagd om in te vallen. Natuurlijk,als mijn tegenstander geen bezwaar heeft! En aldus zat ik opnieuw achter een ander bord(4) in het 7e team. Het was een leuke partij,open en volop kansen aan beide kanten. Waar.....ging het fout... Verward .toen ik mijn dame buitenspel zette om een tussenschaakje te geven. Daar heb ik het laten liggen,helaas teamleider en spelers van het 7e,de 40 jaren hebben daar geen overwinning opgeleverd. Excuus daarvoor! Red Face

28-02-2006 19:19 Rick Plomp is offline Search for Posts by Rick Plomp Add Rick Plomp to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller