Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » OGD Rapid Schaaktoernooi
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

OGD Rapid Schaaktoernooi Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Op zaterdag 14 september 2002 is het weer zover!
Dan organiseert het Schaakcollectief Jan Timman voor de zesde maal het OGD Rapid Schaaktoernooi.
De toernooivorm is 7 ronden Zwitsers, 20 min p.p.p.p.

Het prijzengeld bedraagt maar liefst 500,- euro en er zijn daarnaast ook meerdere ratingprijzen.
Het toernooi begint om 16.00u, duurt tot 23.00u en wordt gespeeld in buurthuis 'De Molshoop', Molslaan 139 te Delft.

Het inschrijfgeld bedraagt 7,- euro (inclusief maaltijd!), er is plaats voor maximaal 80 deelnemers en er is een bar aanwezig.

Je kunt je opgeven voor dit uitdagende maar ook gezellige toernooi, door een mailtje naar info@sjt.nl te sturen, of te bellen naar Edgar Huisman 015 2125883 of via de sponsor OGD info@ogd.nl / 015 2628636. Inschrijven voor donderdag 12 september; open inschrijving (club- en huisschakers).

Het is belangrijk dat je op tijd aanwezig bent op de toernooidag, aangezien de definitieve aanmelding na 15.00u en tot uiterlijk 16.00u kan plaatsvinden!

websites:
Sponsor OGD: www.ogd.nl
Schaakcollectief Jan Timman: www.scjt.nl

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

21-08-2002 21:14 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page


Ik zal mijn agenda eens bekijken. Ik heb er nog nooit aan meegedaan, dus reden genoeg om een keertje te gaan kijken!

Wel apart trouwens; van 16:00 uur tot 23:00 uur. Meestal wil men zo rond 17:00 uur eindigen. Maar misschien bevalt het wel goed, we zullen zien! (als ik kan)

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

21-08-2002 21:41 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

lijkt mij ook wel wat dat snelschaaktoernooi bij JT...als ik kan benikurbij!

23-08-2002 10:43 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
Matthijs Matthijs is a Male
forumlid




geregistreerd: 31-05-2003
aantal berichten: 39

OGD 2003 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Voor alle mensen die niet bij DD zitten:


Op zaterdag 20 september 2003 is het weer zover! Dan organiseert het Schaakcollectief Jan Timman voor de zevende maal het OGD Rapid Schaaktoernooi. De deelnemers van vorig jaar weten het nog: veel spanning, veel prijzen, halverwege de avond de geslaagde barbecue. Kortom: zorg dat je het dit jaar niet mist! De toernooivorm is 7 ronden Zwitsers, 20 min p.p.p.p.

Het prijzengeld bedraagt maar liefst 600,- euro en er zijn daarnaast ook meerdere ratingprijzen. Het toernooi begint om 16.00u, duurt tot 23.00u en wordt gespeeld in buurthuis 'De Molshoop', Molslaan 139 te Delft.

Het inschrijfgeld bedraagt 8,- euro (inclusief maaltijd > BBQ!), er is plaats voor maximaal 80 deelnemers en er is een bar aanwezig.

Je kunt je opgeven voor dit uitdagende maar ook gezellige toernooi, door te bellen naar Edgar Huisman 015 2125883 of via de sponsor OGD info@ogd.nl / 015 2628636. Inschrijven voor donderdag 18 september; open inschrijving (club- en huisschakers).

Het is belangrijk dat je op tijd aanwezig bent op de toernooidag, aangezien de definitieve aanmelding na 15.00u en tot uiterlijk 16.00u kan plaatsvinden!


In de praktijk kun je ook gewoon op de zaterdag binnenlopen. Tong

Leuk toernooi: vorige winnaar: Hoogendoorn! Geschokt

20-09-2003 13:40 Matthijs is offline Send an Email to Matthijs Search for Posts by Matthijs Add Matthijs to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller