Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » Van 21 tot en met 29 oktober Essent Toernooi Hogeveen
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2233

Van 21 tot en met 29 oktober Essent Toernooi Hogeveen Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Joost doet op jacht naar een tweede IM-norm mee aan het Essent-toernooi in Hoogeveen.

De eerste ronde is hij goed begonnen:
Hans Galje - Joost Michielsen : 0-1

Link: http://www.essentchess.nl/index2005.htm

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Corniel on 24-10-2005 at 09:02.

21-10-2005 22:18 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Joost Joost is a Male
actief DSC-lid


geregistreerd: 21-03-2004
aantal berichten: 93

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Gister een lekker potje gespeeld, het gebeurt niet vaak dat je tegen afruil-slavisch in 20 zetten wint...
Vandaag ging het helaas minder lekker: ik kwam voor mijn gevoel vrij goed te staan tegen Brodsky, maar na een reeks bokken kon ik het niet meer houden.

22-10-2005 18:19 Joost is offline Search for Posts by Joost Add Joost to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Joost is niet in extreem op dreef, zo lijkt het. Gisteren had hij (met zwart) remise tegen een op papier duidelijk zwakkere tegenstander. Vandaag mag hij het met wit proberen tegen Wempe. We gaan het zien.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

24-10-2005 09:04 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2233

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Bas van Opheusden is wel een jeugdtalent, dat dit jaar debuteert in de meesterklasse. Of met zwart een remise dan zo'n slecht resultaat is, weet ik niet.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Martin on 24-10-2005 at 10:13.

24-10-2005 10:12 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik meen me te herinneren dat Joost voor een IM norm wilde gaan...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

24-10-2005 10:34 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2233

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ja, prima, ik wil alleen zeggen dat rating niet altijd wat zegt.

24-10-2005 11:51 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ah, okee, dan begrijpen we elkaar weer.

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

24-10-2005 13:41 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Joost Joost is a Male
actief DSC-lid


geregistreerd: 21-03-2004
aantal berichten: 93

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Vandaag gewonnen, een remiseachtig toreneindspel uitgemelkt... TPR zit nu weer ongeveer volgens rating denk ik.
Ik zie dat ik ingedeeld ben voor de interne, maar ik ging er vanuit dat het gezien deze discussie duidelijk genoeg was dat ik niet zou kunnen...

24-10-2005 20:23 Joost is offline Search for Posts by Joost Add Joost to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik heb de draad wel gezien, en realiseer me achteraf ook wel dat je niet kon spelen. Maar ik zet mensen in de interne op afwezig op basis van afmeldingen (email, telefonisch, of op het indelingsformulier op de club geschreven). Dit soort dingen (forumdraadjes) ga ik gegarandeerd missen op het moment dat ik de indeling maak, zoals is gebleken Knipoog

Volgende keer dus graag een emailtje ofzo.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

25-10-2005 01:54 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2233

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Vandaag maakte Joost met zwart remise tegen Richard Vedder (2224), die gisteren al van Daan Brandenburg gewonnen had.

Richard Vedder schreef het volgende op het UtrechtSchaakForum:

Quote

Ships! vandaag iemand laten ontsnappen. Stukoffer, helemaal uit, maar dan moet je het wel goed doen! Nu eeuwig schaak toegelaten.


Zo gaat het wel lastig worden, idd.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Martin on 25-10-2005 at 16:44.

25-10-2005 16:44 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Joost Joost is a Male
actief DSC-lid


geregistreerd: 21-03-2004
aantal berichten: 93

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zo, ik heb vandaag helaas verloren van Goloshchapov... Ik had nieteens het gevoel dat ik heel slecht speelde, maar tegen dit soort lui kan een kleine positionele fout (e5) al voldoende zijn voor een mindere stelling zonder heel veel spel, en na nog een fout (Tc8) was het gebeurd. Een meesternorm zit er in principe enkel nog in als ik morgen van Hasanova win en in de laatste ronde (waarschijnlijk met zwart) een 2500+ speler versla, dus ik ga in principe gewoon voor wat ratingwinst.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Untagonklik on 28-10-2005 at 00:01.

27-10-2005 20:32 Joost is offline Search for Posts by Joost Add Joost to your Buddy List
Chiel Chiel is a Male
Nederlands Jeugdkampioen


geregistreerd: 17-08-2004
aantal berichten: 305

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Helaas, Joost heeft de laatste verloren. Winst tegen GM Naumkin had nog een IM-norm opgeleverd. Jammer.

29-10-2005 15:22 Chiel is offline Send an Email to Chiel Search for Posts by Chiel Add Chiel to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller