Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » Van 18 t/m 20 november Haags Weekendtoernooi
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Pages (2): [1] 2 next » Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4465

Van 18 t/m 20 november Haags Weekendtoernooi Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Na het wegvallen van het DD-Weekendtoernooi en het Hofstad Weekendtoernooi wordt in Den Haag voor de tweede keer het Haags Weekendtoernooi georganiseerd door de schaakverenigingen DD, Haeghe Ooievaar en De Vogelwijk.

locatie
Haeghe Groep (kantine)
Kerketuinenweg 24
Den Haag

toernooivorm
Het toernooi is een weekendtoernooi volgens de gebruikelijke formule en kent twee groepen: De A groep waar een minimale rating van 1801 vereist is en een B groep waar de rating niet hoger mag zijn dan 1900. Daarnaast kan ook worden meegedaan aan verschillende vierkampen.

inschrijven
Het inschrijfgeld bedraagt €25 voor de groepen A en B en €15 voor de vierkampen; IGM geen inschrijfgeld. Inschrijven kan middels een online inschrijfformulier.

website
www.haagsweekendtoernooi.nl

DSC-ers en bekenden tot nu toe
A-groep

  1. Kim Meulenbroek
  2. Arno Wiersma
  3. Marco Anink
  4. Remko Moerkerken


B-groep
  1. Peter Pilgrim
  2. Bart Meulmans
  3. Rufael Mekuria
  4. Simon Broos
  5. Roland ten Have
  6. Joel Udden
  7. René Torenstra
  8. Nadeem Taverne
  9. Corniel Nobel
  10. Simon Dirkse


Vierkampen
  1. Kees van der Meer
  2. Jan-Pieter de Vries
  3. Martin Glimmerveen

This post has been edited 6 time(s), it was last edited by Torenstra jr. on 17-11-2005 at 20:32.

02-10-2005 10:19 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik ga ook meedoen in Den Haag. Wel apart dat je je pas na 4 november per email op kan geven. Kan nu alleen door overmaking van het inschrijfgeld.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

06-10-2005 14:44 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4465

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ja ze willen een online aanmeld tool maken, (stond op hun website) maar die is nog niet af schijnbaar. (De site lijkt ook nog niet echt af te zijn...)

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

06-10-2005 15:16 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Mark Mark is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 08-09-2003
aantal berichten: 132

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Vorig jaar heb ik ook meegedaan en dat beviel me prima, maar deze versie ga ik missen vanwege een reisje naar Krakow.

__________________
"I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work."

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Mark on 07-10-2005 at 00:46.

07-10-2005 00:45 Mark is offline Send an Email to Mark Search for Posts by Mark Add Mark to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2232

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik denk dat ik het toernooi wel wil spelen, maar als er geen auto-vervoer is, wordt het toch wel lastig denk ik....

07-10-2005 00:56 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4465

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Autovervoer uit?

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

07-10-2005 07:30 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2232

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Delft - Den Haag v.v.
Kerketuinen is niet echt lekker bereikbaar met het OV. Het kan wel, maar of ik dat wil weet ik niet. En fietsen is ook niet echt fijn, aangezien mijn fiets niet echt snel is etc, en het wel eind november is (koud!)

07-10-2005 10:40 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4465

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Misschien moet je dan maar met je wenkbrouwen gaan knipperen Knipoog

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

07-10-2005 10:51 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2232

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

huh?

07-10-2005 11:43 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4465

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dan mag je met me meerijden...

(je moet natuurlijk knipperen met je wimpers, waarvoor mijn excuses)

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

07-10-2005 11:52 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Sinds wanneer beschik jij over een auto, Corniel? Geschokt
Maar als dat zo is, dan zou ik het erg op prijs stellen als ik mee zou kunnen rijden..want ik zal zeer wrs ook wel meedoen, weekendtoernooi vind ik altijd wel leuk!

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

07-10-2005 16:47 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Eneeeh, rijbewijs? Heb ik iets gemist? Grijns

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

07-10-2005 17:05 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2232

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Nou, er vanuit gaande dat Corniel een auto en rijbewijs heeft Knipoog zou dat wel fijn zijn.
Nu nog even kijken of het weekend een beetje goed uit gaat komen. Maar gezien het einde van het zeilseizoen en het net beginnen van de 2e periode van het eerste semester, zal dat wel kunnen schat ik zo in.

07-10-2005 17:30 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4465

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het was een zware bevalling, maar twee dagen voordat ik naar Down Under vertrok heb ik een roze papiertje veroverd. Met ingang van morgen heb ik een eigen oto... Maar het wordt lootjes trekken hoor ik al Grijns

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

07-10-2005 22:52 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Corniel
Het was een zware bevalling, maar twee dagen voordat ik naar Down Under vertrok heb ik een roze papiertje veroverd. Met ingang van morgen heb ik een eigen oto... Maar het wordt lootjes trekken hoor ik al Grijns


WAAT?! Ik wist van niets... gefeliciteerd! Moet ik dit morgen nog eens lezen om zeker te zijn dat ik nu niet te dronken ben?

(j/k) Grijns Prodent Ja!

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

08-10-2005 04:51 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4465

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Vanaf heden hebben ze ook een online inschrijfformulier (wij noemen dat een mail form, dus heel online is het niet)

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

15-10-2005 10:23 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Corniel
Vanaf heden hebben ze ook een online inschrijfformulier (wij noemen dat een mail form, dus heel online is het niet)


Behalve dat heeft het ook last van de IE-ziekte. (grom!)

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

15-10-2005 14:57 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
BartM BartM is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 26-09-2003
aantal berichten: 281

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik heb me ook ingeschreven (chicken: B-groep Huil 2 ), en ik kan mensen vervoeren. Knipperen met de wimpers is niet nodig, gewoon vragen kan ook Knipoog

__________________
Ik schaak, dus ik ben.

31-10-2005 11:55 BartM is offline Send an Email to BartM Search for Posts by BartM Add BartM to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2232

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Nou ja, ik ga meedoen aan het 4tallen toernooi denk ik. Dus om dan ook het weekend-toernooi mee te doen. Dat wordt denk ik wat veel van het goede.
Maar mocht ik met studie-zaken up-to-date zijn dan kan ik me last-minute alsnog inschrijven. Dat heb ik vorig jaar ook gedaan geloof ik.

31-10-2005 12:02 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik heb de deelnemerslijst maar even bijgewerkt met behulp van de lijst met aanmeldingen op de toernooisite.

Het gaat best aardig zo: 18 DSC-aanmeldingen. Alleen zag ik Martin nog niet op de lijst staan. Je doet toch wel mee?

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

17-11-2005 18:41 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Pages (2): [1] 2 next »  
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller