Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2004-2005 » DSC8 verliest van DD 6
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Dolf Dolf is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 19-10-2002
aantal berichten: 274

DSC8 verliest van DD 6 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Helaas was er geen berichtje verschenen op ons forum maar pas op de HSB site zag ik dat DSC verloren had van DD 6 met 5-3.

Volgens mij speelden zowel DSC6 als DSC8 tegen DD-teams, dus jammer dat er niet door iemand een berichtje was geplaatst. Van DSC6 had ik wel veel gelezen.

DSC8 speelde met twee invallers uit DSC9.

29-01-2005 19:18 Dolf is offline Search for Posts by Dolf Add Dolf to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Tja het ging er niet heel goed aan toe: een van de drie punten was een regelmentaire overwinning. Ik had met de teamleider van DSC8 afgesproken dat hij een verslag zou plaatsen. Het is jammer dat hij dat nog niet gedaan had....

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

29-01-2005 22:23 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Rick Plomp Rick Plomp is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 01-12-2003
aantal berichten: 322

jong en gretig Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Draaiend hoofd
Jong en gretig,deden ons de das om. Er in knallen en beseffen dat je iets over het hoofd zag Ja! Van mijn kant een keiharde remise tegen een gelijke en even oude tegenstander!
Ik denk dat een korte teambespreking vooraf toch zal helpen om een basis te leggen voor een goede strategie. Want als iemand van je team snel verliest heeft dat invloed op je teamgenoten!! Denk bv dat men remise accepteert zonder overleg !! Dat gebeurde wel o.a bij het 6e! Kortom een overwinning behaal je niet zomaar! Nee!

03-02-2005 18:11 Rick Plomp is offline Search for Posts by Rick Plomp Add Rick Plomp to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Nog even wat leuks laten zien in de slotwedstrijd tegen Wtaeringen over 2 weken, jongens. Dat mag wel weer eens..Glimlach

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

08-02-2005 22:15 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller