Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » Jan-Willem de Jong met neuslengte winnaar PK Snelschaken HSB
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Jan-Willem de Jong met neuslengte winnaar PK Snelschaken HSB Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Jan-Willem de Jong is winnaar geworden van het Persoonlijk Kampioenschap snelschaken van de HSB met 11½ uit 13. Hij had evenveel punten als DSC'er Joost Michielsen, maar bleek in de eindrangschikking een half weerstandspuntje meer te hebben.


 


De opkomst was bij dit PK behoorlijk. Aan de start van het toernooi verschenen 45 deelnemers. Dat was een behoorlijke stijging ten opzichte van het vorige seizoen. Voor alle deelnemers waren er prijzen om voor te strijden, want naast prijzen voor de eerste drie waren er ook prijzen voor de beste speler van elke klasse van de HSB. Daarnaast was er nog een jeugdprijs voor de hoogst geëindigde speler tot en met 16 jaar.

Op de site van het toernooi zijn ook een uitgebreider verslag en de volledige eindstand te vinden.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

19-02-2005 21:47 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Rick Plomp Rick Plomp is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 01-12-2003
aantal berichten: 322

preventie apparatuur Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

We kennen allemaal de wet van Murphy. Verward Die ging zaterdag ook op. Berichtgeving die als een bom inslaat apparatuur die niet doet wat je wil...we kennen dit wel.
Toch kwamen we met zijn alle er wel uit. Mijn punt is preventie,daar kunnen we wel invloed op hebben. Mijn voorstel is om apparatuur een avond voor het evenement te testen. Tijd genoeg om storingen te verhelpen en je komt beter over als organisator. We weten hoe belangrijk het is dat je de tussenstand bv kan zien op papier aan de deur..kleine maar toch belangrijke zaken. Ja! Zie mijn opmerking als verbeterpunt Prodent

20-02-2005 11:37 Rick Plomp is offline Search for Posts by Rick Plomp Add Rick Plomp to your Buddy List
Peter de Vries Peter de Vries is a Male
forumlid


geregistreerd: 09-11-2004
aantal berichten: 5

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Juist Rick,

Wat bij mij speelde was de Wet van Murphy. Ik heb vrijdag nog met deze combinatie PC en printer gewerkt en kon er dus in redelijkheid van uitgaan dat deze mij zaterdag niet in de steek zouden laten. Murphy voorkwam dat helaas. Nee! Nee!

20-02-2005 18:43 Peter de Vries is offline Search for Posts by Peter de Vries Add Peter de Vries to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Oke, de uitslag leesbaar online, da’s wel een verbetering. Knipoog Draaiend hoofd Knipoog

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

24-02-2005 14:19 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller