Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2008-2009 » DSC5 handhaaft toppositie na winst op SHTV 3
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

DSC5 handhaaft toppositie na winst op SHTV 3 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Met het gisteren, donderdag 26 februari, winnen van de uitwedstrijd tegen Schaakcombinatie HTV 3, blijft DSC5 meedraaien in de top van de eerste klasse HSB. In Den Haag werd het 3½-4½.

De uitslag is onder protest van SHTV 3. Er is een protest ingediend tegen de uitslag van een van onze gewonnen partijen: er kwam een duidelijke piep, mogelijk een SMS bericht, binnen op de mobiele telefoon van een van onze spelers. Dat protest lijkt me niet helemaal kansloos.

Mijn indruk is dat Roland ten Have (3) weer de beste partij speelde. Hij speelt het hele jaar al goed, hij is topscorer van het team, hij zou volgend jaar een hoger team moeten versterken.

Andere winstpartijen waren er van John Spierings (2), Rob Smits (4) en Theo Rekveldt (6). Een remise van Simon Broos (7) bracht de 4½ binnen. Kees van der Meer (1), Edgar Huisman (5) en Jack Duijvestijn (8 ) verloren.

De namen van onze tegenstanders heb ik niet. Het handschrift van de SHTV teamleider deed me denken aan dat van sommige medici. Sterkte, Arno!

Het weer bij onze uitwedstrijden zit niet mee. Uit tegen Scheve Toren regende het, uit tegen HSV kwamen er dikke druppels uit de hemel, en ook uit tegen SHTV ben ik kletsnat geregend. Ik zou stellig stemmen op een politieke partij die droog weer bij uitwedstrijden toezegt.

Op 8 april is de laatste uitwedstrijd. DSC5 promoveert noch degradeert, indien RSCBP blijft winnen, onafhankelijk van de uitkomst van het protest. En ik raad u af op die avond een buiten barbecue te plannen.

(Het spijt me, John, van onnodig dubbel werk. Vanochtend zag ik nog geen draadje toen ik inschakelde, toen heb ik zelf iets geschreven)

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by winfvdm on 27-02-2009 at 12:23.

27-02-2009 08:48 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Bedankt voor het verslag Kees en John. Ik heb ze samengevoegd: twee draadjes over jullie wedstrijd van gisteren lijkt me niet nodig.

En wat betreft dat protest: als de wedstrijdleider van mening is dat er geen mobiel is afgegaan, zie ik niet in waarom je dat achteraf nog zou willen veranderen...

En over wel of niet promoveren: het zou goed kunnen dat DSC5 beste nummer twee wordt. En aangezien er twee teams promoveren naar de KNSB is er maar een HSB team op degradatie naar de HSB staat zou het zomaar kunnen dat DSC5 alsnog omhoog mag.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

27-02-2009 09:21 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Er is dan ook doorgespeeld.
Maar laten we niet vooruitlopen op de beslissing van de competitieleider. Laat hem zich in alle rust beraden.

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

27-02-2009 12:26 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
John Spierings John Spierings is a Male
forumlid


geregistreerd: 05-09-2007
aantal berichten: 21

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik gaf aan bord 2 al (of is "pas' in mijn huidige vorm meer van toepassing?) na elf zetten een pion weg via een simpele stap-0 manoeuvre:



(11. Lxh7+ gevolgd door 12.Dh5+),
probeerde toen de zaak te complexeren, (voor de taalpuristen: ja ik weet), wat lukte en waar mijn opponent met een 0-0-0 aan meewerkte. Na wat schermutselingen:



21.h6 Lxd1 22.h7+ Kh8 23.Pe5 Lb3 24.Dxf7 Txe5 25.Dxb3 cxd4
bleef ik een volle toren voor en werd het punt binnengehaald.

Op het protest wil ik (nog) niet inhoudelijk ingaan, omdat het er wellicht niet komt. De meningen liepen bij SHTV na de wedstrijd uiteen.
Wat ik wel kwijt wil, is dat ik als teamleider pas na afloop van de gehele wedstrijd van het protest op de hoogte werd gesteld. In de partij met het corpus delicti werd ook na de "piep" zonder protest verder gespeeld. Omdat er gewoon werd doorgeschaakt (wat was er dan ook feitelijk gebeurd?) liet ik Simon Broos een remiseaanbod accepteren aangezien de stand 2-4 was en aangezien de andere partij die nog aan de gang was (Kees aan bord 1) niet goed (meer) ging. Was de situatie op dat moment dat er een protest liep (en er dus een mogelijkheid zou zijn dat de stand niet 2-4 maar virtueel 3-3 was), dan had ik zeker anders geadviseerd aan Simon!
Rest mij nog dat ik de regel "1 piep volstaat voor een nul" op dit niveau compleet belachelijk vind. Als je het over verstoringen hebt, dan was het piepen van de deur, het geroezemoes dat binnendrong van de bijeenkomst in de ruimte recht tegenover de speelzaal, het tegen elkaar aankomen van kopjes en glazen als de barman ze ophaalde, hinderlijker te noemen. Om nog maar te zwijgen van een stoel die naar achter werd geschoven in plaats van even opgetild. Maar als dit soort zaken je stoort, dan zou ik toch eens op Marktplaats kijken of die glazen schaakkooi uit Bilbao te koop staat. Een (1) "piep" jongens, waar hebben we over? En dan ook nog in de eerste klasse onderbond nota bene. O ja, kom nu aub niet aanzetten met "dat zijn nou eenmaal de regels", want daar krijg ik acuut uitslag van.

27-02-2009 21:07 John Spierings is offline Send an Email to John Spierings Search for Posts by John Spierings Add John Spierings to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by John Spierings
Ik gaf aan bord 2 al (of is "pas' in mijn huidige vorm meer van toepassing?) na elf zetten een pion weg via een simpele stap-0 manoeuvre:


(11. Lxh7+ gevolgd door 12.Dh5+),
probeerde toen de zaak te complexeren, (voor de taalpuristen: ja ik weet), wat lukte en waar mijn opponent met een 0-0-0 aan meewerkte. Na wat schermutselingen:



21.h6 Lxd1 22.h7+ Kh8 23.Pe5 Lb3 24.Dxf7 Txe5 25.Dxb3 cxd4
bleef ik een volle toren voor en werd het punt binnengehaald.


22. h7+ is niet onaardig met de dreiging van paard f7 in het vizier, maar dat plan is te traag. Maar wat gebeurt er na 22. hg7 ...de dreiging is duidelijk en de zwarte koning staat dan erg op de tocht met een Toren Dame en paard in de aanval

Quote


Op het protest wil ik (nog) niet inhoudelijk ingaan, omdat het er wellicht niet komt. De meningen liepen bij SHTV na de wedstrijd uiteen.
Wat ik wel kwijt wil, is dat ik als teamleider pas na afloop van de gehele wedstrijd van het protest op de hoogte werd gesteld. In de partij met het corpus delicti werd ook na de "piep" zonder protest verder gespeeld. Omdat er gewoon werd doorgeschaakt (wat was er dan ook feitelijk gebeurd?) liet ik Simon Broos een remiseaanbod accepteren aangezien de stand 2-4 was en aangezien de andere partij die nog aan de gang was (Kees aan bord 1) niet goed (meer) ging. Was de situatie op dat moment dat er een protest liep (en er dus een mogelijkheid zou zijn dat de stand niet 2-4 maar virtueel 3-3 was), dan had ik zeker anders geadviseerd aan Simon!
Rest mij nog dat ik de regel "1 piep volstaat voor een nul" op dit niveau compleet belachelijk vind. Als je het over verstoringen hebt, dan was het piepen van de deur, het geroezemoes dat binnendrong van de bijeenkomst in de ruimte recht tegenover de speelzaal, het tegen elkaar aankomen van kopjes en glazen als de barman ze ophaalde, hinderlijker te noemen. Om nog maar te zwijgen van een stoel die naar achter werd geschoven in plaats van even opgetild. Maar als dit soort zaken je stoort, dan zou ik toch eens op Marktplaats kijken of die glazen schaakkooi uit Bilbao te koop staat. Een (1) "piep" jongens, waar hebben we over? En dan ook nog in de eerste klasse onderbond nota bene. O ja, kom nu aub niet aanzetten met "dat zijn nou eenmaal de regels", want daar krijg ik acuut uitslag van.


Het is een idee - wat minder strict met deze regel omgaan op onderbond niveau. Maar ik vermoed dat de meeste arbiters daar niet aan willen, en persoonlijk denk ik ook niet dat dat een oplossing is: het schept onduidelijkheid.

Wat ik met je eens ben is dat deze regel overtrokken is, niet in proportie als het gaat om andere grondslagen om een partij verloren te verklaren, en volledig het doel voorbij schiet.

Uit een ander draadje blijkt dat aanwezige besturen tijdens een voorjaarsvergadering van de HSB in 2008 het reglement in deze niet wilden veranderen.

Ik zal het punt nogmaals inbrengen tijdens de volgende vergadering, alleen de aanhouder maakt een kans.

27-02-2009 23:14 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Corniel
En over wel of niet promoveren: het zou goed kunnen dat DSC5 beste nummer twee wordt. En aangezien er twee teams promoveren naar de KNSB is er maar een HSB team op degradatie naar de HSB staat zou het zomaar kunnen dat DSC5 alsnog omhoog mag.


Promotie 2 is al zo goed als gedegradeert met 0 matchpunten. DD2 kan zich weinig permitteren en ook Alteveer in 3C staat maar 1 plaats boven de streep. Hoewel onwaarschijnlijk kunnen het er dus zomaar 3 worden.

28-02-2009 00:10 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hxg7, met de dreiging Th8+ en Dh6 mat lijkt me eigenlijk nogal uit. Wellicht dat Fritz/Rybka het hier niet mee eens is, maar ik zie zo even snel de weerlegging niet. Mooie partij mazzel gehad John. Glimlach

Gezien de gang van zaken omtrent de claim John lijkt me een protest weinig kansrijk. Stel ze zouden hebben geclaimd en de wedstrijdleider had dit niet toegekend dan zou het al een stuk kansrijker zijn - ik zou me er nu weinig zorgen over maken.

@ Oli:
Wat valt ervoor te zeggen dat pas een 2e mobiel een nul oplevert? Zoals bij de valse start bij schaatsen en atletiek?

Of simpelweg een donatie (van 10/20e.) aan de HSB/LeiSB/KNSB?

Ennuh Martin, gedegradeerd bedoel je Glimlach
Van jou verwacht ik dat soort spelfouten niet Knipoog

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

28-02-2009 06:36 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
John Spierings John Spierings is a Male
forumlid


geregistreerd: 05-09-2007
aantal berichten: 21

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik beperk me maar tot het spelletje.
Na 21.h6 Lxd1 22.hxg7 was ik 22... Tc6 van plan, gericht tegen de dreiging Th8+ met Dh6. Ik zie nu ook dat het voor zwart wel lastig zou zijn geweest na 23.Pe5 Df6 24.De4 Dg6.
Dus ik beklaag me zeker niet over de medewerking van de tegenstander Happy

28-02-2009 10:30 John Spierings is offline Send an Email to John Spierings Search for Posts by John Spierings Add John Spierings to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by John Spierings
Ik beperk me maar tot het spelletje.
Na 21.h6 Lxd1 22.hxg7 was ik 22... Tc6 van plan, gericht tegen de dreiging Th8+ met Dh6. Ik zie nu ook dat het voor zwart wel lastig zou zijn geweest na 23.Pe5 Df6 24.De4 Dg6.
Dus ik beklaag me zeker niet over de medewerking van de tegenstander Happy


Ipv Df6 kan zwart na Pe5 misschien ook Txe5 doen ... ? Weet niet of het dan wel zo goed is voor wit.

Edit: na Txe5 Dxe5 en de dreigingen worden nog vervelender..

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Elguapo on 28-02-2009 at 11:14.

28-02-2009 11:09 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Marco
Hxg7, met de dreiging Th8+ en Dh6 mat lijkt me eigenlijk nogal uit. Wellicht dat Fritz/Rybka het hier niet mee eens is, maar ik zie zo even snel de weerlegging niet. Mooie partij mazzel gehad John. Glimlach


wat is dat - mazzel? En waaom 'mooie partij mazzel gehad?'

Quote


Gezien de gang van zaken omtrent de claim John lijkt me een protest weinig kansrijk. Stel ze zouden hebben geclaimd en de wedstrijdleider had dit niet toegekend dan zou het al een stuk kansrijker zijn - ik zou me er nu weinig zorgen over maken.

@ Oli:
Wat valt ervoor te zeggen dat pas een 2e mobiel een nul oplevert? Zoals bij de valse start bij schaatsen en atletiek?

Of simpelweg een donatie (van 10/20e.) aan de HSB/LeiSB/KNSB?



Dat zijn oplossingen, interessant maar eerst moet er worden vastgesteld of binnen de HSB dit issue als een probleem wordt gezien. Vooralsnog lijkt het daar niet op, hoewel er verenigingen zijn die er coulant mee omgaan, en ik er geen bezwaar tegen hebben als we dat bij DSC ook zouden doen. Verder moeten we die discussie voeren in het draadje dat daarvoor al bestaat; zie hier

Zo sneeuwen we hiermee een topic onder over de overwinning van het 5eGlimlach

28-02-2009 11:22 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
Teun Teun is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 25-06-2003
aantal berichten: 217

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Promotie 2 is al zo goed als gedegradeerd met 0 matchpunten. DD2 kan zich weinig permitteren en ook Alteveer in 3C staat maar 1 plaats boven de streep. Hoewel onwaarschijnlijk kunnen het er dus zomaar 3 worden.


Alteveer is een interessant geval. Zij spelen hun thuiswedstrijden in Amsterdam, en volgens mij wonen ook de meeste spelers daar. Maar formeel horen ze nog bij de HSB, omdat ze destijds daaruit gepromoveerd zijn. Volgens mij waren het een aantal jongens die graag KNSB wilden spelen, en een vereniging uit de HSB (Haags Indisch) hebben overgenomen, waarna de naam is veranderd in Alteveer en ze naar Amsterdam zijn vertrokken. Dat worden verre uitwedstrijden als ze terugkomen!

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Teun on 28-02-2009 at 14:29.

28-02-2009 14:27 Teun is offline Send an Email to Teun Homepage of Teun Search for Posts by Teun Add Teun to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Nou, mazzel omdat wit een toren offerde maar vervolgens de verkeerde winstweg zocht. Keurig afgemaakt, maar ik na 'keurig verdedigde' offers van de tegenstander (die eigenlijk wel goed waren) zeg ik zelf ook altijd dat ik mazel heb gehad. Glimlach

Zo won ik dinsdag een potje waar ik een toren offerde en slechts een kwal hoefde terug te winnen - zwart ging snel daarna de fout in en ik won een stuk en zwart had dus een kwal meer, maar zijn paard bleef de rest van de pot op h1 staan.

Foutloos gespeeld na die zwarte fout, maar toch zei ik iedereen na afloop mazzel gehad te hebben. Glimlach

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

28-02-2009 14:29 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
John Spierings John Spierings is a Male
forumlid


geregistreerd: 05-09-2007
aantal berichten: 21

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Nog maar een partijfragment uit de wedstrijd.
Met Theo achter de zwarte stukken aan bord 7 verliep het einde aldus.



26.Ld1 e5 27.Lxf3 exf3+ 27.Kh1 e4 28.Dd1 Ld7 29.Tg1 Kh8 30.b3 h5 31.gxh5 Lxh3 32.Tg6 Lg2+ 33.Txg2 fxg2+ 34.Kxg2 Dxf2+ 35.Kh1 Tf3
en wit hield het voor gezien.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by John Spierings on 28-02-2009 at 16:33.

28-02-2009 16:28 John Spierings is offline Send an Email to John Spierings Search for Posts by John Spierings Add John Spierings to your Buddy List
Van Dop Van Dop is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 21-01-2008
aantal berichten: 255

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het is door anonieme bronnen bevestigd dat er in de speelzaal van SHTV regelmatig grote muizen rondlopen. En grote muizen maken grote piepgeluiden! Grijns

__________________
Mopper

02-03-2009 01:10 Van Dop is offline Send an Email to Van Dop Search for Posts by Van Dop Add Van Dop to your Buddy List
John Spierings John Spierings is a Male
forumlid


geregistreerd: 05-09-2007
aantal berichten: 21

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De competitieleider van de HSB heeft een uitspraak gedaan over het protest van SHTV in de wedstrijd SHTV 3-DSC5. U weet wel: "het mobiel incident". Zie voor de toedracht eerdere berichtgeving in deze draad.

De uitspraak komt er op neer, dat het ingediende protest niet ontvankelijk is verklaard met als reden dat een protest direct moet worden aangetekend als de wedstrijdleider een besluit neemt. De uitslag van de partij is daarom ongewijzigd 0-1 in ons voordeel.

Hieronder heb ik een aantal relevante passages uit de volledige uitspraak overgenomen.

(...)
Het feit dat tijdens de wedstrijd de telefoon van de heer Rekveldt geluid heeft gemaakt lijkt niet ter discussie te staan. Hierop is de arbiter bij de wedstrijd gevraagd een beslissing te nemen over de gevolgen hiervan. De arbiter heeft beslist dat de wedstrijd zonder gevolgen doorgespeeld kon worden. Beide partijen zijn hiermee akkoord gegaan en de partij is voorgezet.

Dit laatste is zeer belangrijk. Het staat een betrokkene vrij protest aan te tekenen tegen een beslissing van de arbiter, maar dat moet dan wel gebeuren op het moment dat de arbiter zijn beslissing neemt. Het is niet mogelijk een beslissing van een arbiter tijdens de partij te accepteren en na afloop alsnog te betwisten. Zo kunnen "onregelmatigheden" zoals een onreglementaire zet (artikel 7 van de FIDE-regels) ook alleen tijdens de partij worden gecorrigeerd. In artikel 7 wordt met reden steeds gesproken over: 'Als tijdens een partij...'.

Nu is er doorgespeeld en is de partij op reguliere wijze geëindigd (zoals vastgelegd in artikel 5 in de FIDE-regels). Daarmee staat de uitslag van deze partij vast; beide spelers zijn een uitslag overeengekomen. Zij zijn het dus eens met de overeengekomen uitslag. Een voorval tijdens de partij kan nu niet meer worden betwist.

(...)

Het bovenstaande doet niets af aan de vraag of de beslissing van de arbiter om de partij door te laten spelen de juiste was. Maar nadat de partij was beëindigd stond de uitslag vast.

Ik verklaar het ingediende protest daarom niet ontvankelijk en laat de uitslag van de partij tussen de heer Sikkes en de heer Rekveldt op bord 6 van de wedstrijd SHTV 3 tegen DSC5 ongewijzigd.
Mocht een van beide partijen zich niet kunnen vinden in deze beslissing, dan staat het deze partij uiteraard vrij beroep aan te tekenen bij de commissie van beroep.

<einde citaat>

Ik kan mij wel vinden in de uitspraak Tevreden
Afwachten of SHTV beroep aantekent.

18-03-2009 19:42 John Spierings is offline Send an Email to John Spierings Search for Posts by John Spierings Add John Spierings to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Lijkt mij de enig mogelijke (en derhalve juiste) beslissing.

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

19-03-2009 00:29 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Baseman Baseman is a Male
dsc barcommissaris




geregistreerd: 01-06-2003
aantal berichten: 540

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by John Spierings
Afwachten of SHTV beroep aantekent.


Dat heeft SHTV gedaan.

__________________
Now I have the pawn and the compensation.

25-03-2009 10:58 Baseman is offline Send an Email to Baseman Search for Posts by Baseman Add Baseman to your Buddy List Add Baseman to your Contact List
John Spierings John Spierings is a Male
forumlid


geregistreerd: 05-09-2007
aantal berichten: 21

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik ontving vanavond een e-mail met de mededeling dat de commissie van beroep het protest van SHTV gegrond heeft verklaard, zodat de uitslag van de partij Sikkes - Rekveldt gewijzigd wordt in 1 - 0. Daarmee wordt de totaaluitslag 4,5 - 3,5.
De commissie heeft de motivering van de uitspraak "zo spoedig mogelijk" toegezegd.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by John Spierings on 06-04-2009 at 20:54.

06-04-2009 20:52 John Spierings is offline Send an Email to John Spierings Search for Posts by John Spierings Add John Spierings to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Erg jammer, maar ben benieuwd naar de motivatie. Het toont meteen ook weer de absurditeit van deze mobiele-telefoonregel aan. Iemand kan prima bewust de hele avond geluiden maken zonder noemenswaardige straf, maar 1 smsje ontvangen en je hebt een 0.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Elguapo on 06-04-2009 at 23:20.

06-04-2009 23:08 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
John Spierings John Spierings is a Male
forumlid


geregistreerd: 05-09-2007
aantal berichten: 21

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De officiële uitspraak is binnen van de Commissie van Beroep over het beroep van SHTV tegen de beslissing van de competitieleider.
Om dit verslag het verslag te laten, is de uitspraak en meer te lezen bij de draad:
Koffiehuis - HSB reglement mbt afgaan mobiele telefoons.

29-04-2009 11:33 John Spierings is offline Send an Email to John Spierings Search for Posts by John Spierings Add John Spierings to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller