Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2008-2009 » Externe bespiegelingen voor DSC in 2008-2009
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Pages (2): [1] 2 next »
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Externe bespiegelingen voor DSC in 2008-2009 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zie ook:



Het heeft wat langer geduurd dit seizoen dan de afgelopen jaren, maar ook dit jaar is er weer een topic met enkele (al dan niet gekleurde) bespiegelingen.

DSC1 (KNSB 2B)
Wie hoopte dat DSC1 dit jaar zou promoveren kan deze hoop nu laten varen. Ons vlaggenschip heeft het na de averij op gelopen tegen SOPSWEPS ’29 e.a. niet meer in eigen hand, en zal moeten zien waar het schip strandt. (Hmm, dit stukje heeft wel een extreem Seth-Gaaikema-gehalte zo Happy) Ik verwacht niet dat het dit jaar gaat lukken.

DSC2 (KNSB 2C)
Het tweede is dit jaar geslachtofferd in de hoop DSC3 binnen de KNSB te houden. In de stand is dat te zien. Ze staan stijf onderaan. Toch zijn er nog kansen. In de vier resterende ronden moet worden aangetreden tegen de nummers 9, 8, 7 en 5. Daarin moeten minsten 4 (liefst 5) punten pakken. Het is moeilijk, maar niet onmogelijk.

DSC3 (KNSB 3G)
Als bordpunten doorslaggevend waren stond DS3 na de indrukwekkende 7-1 op Wassenaar zelfs eerste in de poule). Doordat de KNSB andere criteria hanteert staan ze tweede, op drie matchpunten van de nummer een. Kampioen worden lijkt geen haalbare kaart, maar ze zullen logischerwijze tot de beste promovendi horen, wat de HSB een extra promotieplek kan opleveren.

DSC4 (HSB Promotieklasse)
Het team is sterk, en heeft zeker nog kansen om tweede te worden (en daarmee te promoveren), maar ze hebben het niet in eigen hand. We gaan het zien, maar ik verwacht een derde plaats.

DSC5 (HSB 1B)
Het vijfde draait een voortreffelijk seizoen. Kees van der Meer en Roland ten Have hebben maarliefst 4½ uit 5 en Simon Broos doet het met 4 uit 5 ook uitstekend. Ze staan tweede met twee 'gemorste' matchpunten netjes op de tweede plek. Gezien het aantal matchpunten en het resterende programma van Promotie 4 verwacht ik niet dat DSC5 nog kampioen zal worden, maar tweede: dat gaat vast lukken.

DSC6 (HSB 2C)
Maarliefst 14 verschilende spelers droegen tot op heden hun steentje bij aan het niet onaardige resultaat van DSC6. Ze strijden mee in de subtop om de tweede plaats. Botwinnik 4 zal wel kampioen worden.

DSC7 (HSB 2A)
Wat het is met die tweede klasse, ik weet het niet, maar het zevende overtreft DSC6: 16 verschillende DSC-ers vertegenwoordigden het team. Een plek in de middenmoot is het resultaat. Een plek waar ze gezien het speelniveau thuishoren.

DSC8 (HSB 3A)
DSC8 Doet het prima in deze kleine (zes teams) klasse. Ze hebben het naar hun zin en spelen hun potjes. Hopelijk doen ze dat nog jaren.

DSC9 (HSB 3B)
De jeugd van het negende heeft een moeilijk seizoen. Toch gaan ze het met nog een wedstrijd te gaan redden. Hopelijk kan en mag dit team groeien in de derde klasse.

DSC10 (HSB 4B)
Voor het eerst in een hele lange tijd (meer dan tien jaar) heeft DSC een seniorenteam in de vierde klasse. Ze doen het daar netjes met een derde plaats.

edit: 5 uit 4 Verward

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

12-02-2009 10:46 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

RE: Externe bespiegelingen voor DSC in 2008-2009 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Corniel
DSC3 (KNSB 3G)
[....] Kampioen worden lijkt geen haalbare kaart, maar ze zullen logischerwijze tot de beste promovendi horen, wat de HSB een extra promotieplek kan opleveren.


Zo logisch is dat niet: DSC3 staat momenteel 4e in de lijst van beste promovendi. Er zullen in de laatste ronden behoorlijk wat punten moeten worden gepakt als het derde een extra promotieplaats wil verdienen.

Wat wellicht nog kan spelen bij DSC5 is dat waarschijnlijk de beste nummer 2 in de eerste klasse ook promoveert. Er gaan immers 2 teams promoveren in de Promotieklasse, en als er dan maar 1 team terugkomt (Promotie 2 degradeert vrijwel zeker uit de 3e klasse KNSB) dan vindt versterkte promotie plaats. Echter, DD 2 is verre van veilig en zou ook kunnen degraderen.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

12-02-2009 11:12 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het spijt me te moeten zeggen, maar ik zou niet teveel rekenen op kansen voor DSC2. Ze strijden alsnog tegen teams met gemiddeld ruim 100 punten beter. Hier kun je best een keertje tegen stunten, maar er zullen toch zeker 5 of 6 MP gescoord moeten worden. Dat is enorm onwaarschijnlijk.

DSC1 heeft daarentegen nog wel een kansje. Stel dat Soest zou stunten tegen Unitas, maar vervolgens verliest van DSC1, dan staat alles weer gelijk. Het is ook niet heel waarschijnlijk, maar het kan wel.

DSC3 doet het heel goed, maar laten we vooral tevreden zijn als ze zich handhaven. Desalniettemin komen er best nog een paar wedstrijden waar punten gepakt kunnen worden, dus een subtopklassering is zeker mogelijk.

Voor DSC4 zal het spannend worden, nog 2 finales. Een derde plek is in eigen hand. Begin maart wacht WSC2, een overwinning daar brengt die derde plek zeer dichtbij. En in de zinderende slotronde met Botwinnik1 tegen DSC4 en Botwinnik2 tegen WSC2 is alles nog mogelijk. Wel zullen we schaaktechnisch uit een ander vaatje moeten tappen...

De andere teams heb ik dit seizoen wat minder kijk op.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Martin on 12-02-2009 at 11:38.

12-02-2009 11:38 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

RE: Externe bespiegelingen voor DSC in 2008-2009 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Corniel

DSC5 (HSB 1B)
Het vijfde draait een voortreffelijk seizoen. Kees van der Meer en Roland ten Have hebben maarliefst 5 uit 4½ en Simon Broos doet het met 5 uit 4 ook uitstekend. Ze staan tweede met twee 'gemorste' matchpunten netjes op de tweede plek.


Dat is inderdaad wel heel knap, 5 uit 4 en 5 uit 4.5 Grijns

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Marco on 12-02-2009 at 12:14.

12-02-2009 12:14 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Teun Teun is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 25-06-2003
aantal berichten: 217

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

En in de zinderende slotronde met Botwinnik1 tegen DSC4 en Botwinnik2 tegen WSC2 is alles nog mogelijk.


In ieder geval zal Botwinnik zijn sterke spelers uit het tweede (Duijzer, Pouwels, Smaal) dan maar een maal in kunnen zetten (of in het eerste, of in het tweede team).

12-02-2009 13:50 Teun is offline Send an Email to Teun Homepage of Teun Search for Posts by Teun Add Teun to your Buddy List
Walter
DSC-verslaggever




geregistreerd: 21-02-2004
aantal berichten: 358

RE: Externe bespiegelingen voor DSC in 2008-2009 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Corniel

DSC2 (KNSB 2C)
Het tweede is dit jaar geslachtofferd in de hoop DSC3 binnen de KNSB te houden. In de stand is dat te zien. Ze staan stijf onderaan. Toch zijn er nog kansen. In de vier resterende ronden moet worden aangetreden tegen de nummers 9, 8, 7 en 5. Daarin moeten minstens 4 (liefst 5) punten pakken. Het is moeilijk, maar niet onmogelijk.

Ik snap de diepere bedoeling van het offer nog steeds niet.
Volgend jaar 3 teams in de derde klasse knsb?
Of worden de laatste 4 ronden superkrachten gebruikt (nee, geen kruidenthee maar sterke spelers uit lagere teams en reserve-bank) ?
Met Rachid Schrik, Dhr Mopper, Ricardo Slaa, Koen Lambrechts en Rufael Mekuria kunnen Vlam, Voogt, Goossens een fijn achttal vormen.
Reserves als Barendse, Hofland en Vos, ook niet onaardig.
Neeeeh, da's niet leuk. Als spelers met matige prestaties achter de Geraniums mogen gaan zitten, dan neem ik zelf ook maar vast een gieter mee.

12-02-2009 22:21 Walter is offline Search for Posts by Walter Add Walter to your Buddy List
jpfox jpfox is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 22-01-2008
aantal berichten: 382

RE: Externe bespiegelingen voor DSC in 2008-2009 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Walter
Met Rachid Schrik, Dhr Mopper, Ricardo Slaa, Koen Lambrechts en Rufael Mekuria kunnen Vlam, Voogt, Goossens een fijn achttal vormen.
Reserves als Barendse, Hofland en Vos, ook niet onaardig.

Voor Koen en mij geldt dat we extern voor een andere club uitkomen, nl. DSG Pallas en Sliedrecht. Daardoor kunnen we niet voor DSC spelen (alhoewel ik komend jaar in principe wel over wil).

Wat betreft het vierde kan ik kort zijn: het team is in principe sterk genoeg om om de topplaatsen te spelen (op Botwinnik 1 na) maar we zijn veel te wisselvallig. We missen ook het 'geluk', maar de wisselvalligheid is een veel groter probleem. De derde plaats is een reële inschatting, maar WSC 2 wordt nog een taaie. Een plaatsje hoger hebben we niet meer in eigen hand en ik verwacht dat Duijzer&co. in het tweede blijven, zeker in de laatste ronde. Dat zal wel een brug te ver zijn, maar uiteraard gaan we de druk op de ketel houden!

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by jpfox on 12-02-2009 at 22:34.

12-02-2009 22:31 jpfox is offline Send an Email to jpfox Search for Posts by jpfox Add jpfox to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

RE: Externe bespiegelingen voor DSC in 2008-2009 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Walter
Ik snap de diepere bedoeling van het offer nog steeds niet.
Volgend jaar 3 teams in de derde klasse knsb?


Het idee erachter lijkt me niet zo'n heel ingewikkeld?
Zorgen dat DSC3 niet degradeert. DSC wil al jaren graag drie DSC-teams, maar omdat het nu zo laat bekend werd en we wat tegenvallers hadden, was het lastig om alle drie de teams echt goed in te vullen. Het zou daarom zonde zijn om dit team meteen hard te laten degraderen, want het is veel lastiger om te promoveren dan om er in te blijven. Dus hebben we de nadruk meer gelegd op DSC3 dan op DSC2. En ik moet zeggen dat het goed werkt, want na de volgende ronde weten we wellicht al of we (minimaal) 3 KNSB teams hebben; en kan er dus vroeg begonnen worden met het zoeken van versterking.

Als DSC4 promoveert, dan hebben we misschien wel een enorme luxepositie, maar door de door JP genoemde wisselvalligheid lukt dat misschien niet. Nogmaals, er in blijven is eenvoudiger dan promoveren - zelfs als er twee promotieplaatsen zijn. Maar persoonlijk denk ik ook dat het mogelijk zou moeten zijn om 4 KNSB-teams te vullen, al zit het er dan wel inm dat het vierde in dat geval een zwaar seizoen voor de boeg heeft.

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by Martin on 13-02-2009 at 09:53.

13-02-2009 09:32 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Martin, als het 4e promoveert heeft dat team nog een probleem: haast iedereen die daarin speelt kan juist niet op zaterdag of is dubbellid.

Dubbelleden: jij, ik, Seth, Koen, JP.
En Diederik en Jaap kunnen juist niet op zaterdag.

Oli, Mark en Roef wel - maar met 3 man vorm je geen team. Dus dan heb je wel echt een hele hoop versterking nodig...

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

13-02-2009 10:33 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Marco
Martin, als het 4e promoveert heeft dat team nog een probleem: haast iedereen die daarin speelt kan juist niet op zaterdag of is dubbellid.

Dubbelleden: jij, ik, Seth, Koen, JP.
En Diederik en Jaap kunnen juist niet op zaterdag.

Oli, Mark en Roef wel - maar met 3 man vorm je geen team. Dus dan heb je wel echt een hele hoop versterking nodig...


De enige zekerheid die ik uit bovenstaande kan halen is dat jij niet op zaterdag wil spelen. De rest is aanname en op basis daarvan concludeer je dat er veel versterking nodig is. Ik verwacht beter Marco Knipoog

13-02-2009 15:19 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik kan niet voor iedereen spreken, maar ik denk dat er wel wat mogelijk is. ZOwel binnen DSC4 of de rest van DSC, als met andere mensen waarmee deze zomer (te laat) mee gesproken is.

Ikzelf ben eigenlijk wel van plan om volgend jaar KNSB te spelen. Ik merk gewoon dat ik dat veel fijner vind. Ik presteer over het algemeen beter en het is veel socialer. Op zo'n avond schaken moet toch iedereen haasten om er op tijd te zijn, en na afloop wil iedereen juist weer weg omdat je over 6 uur alweer om moet.
Bij de KNSB kan er gezellig gegeten worden en de kroeg in (of zo).
Of ik voor Leiderdorp of DSC KNSB ga spelen, dat zullen we nog moeten zien. Hangt er vanaf wat er gaat gebeuren en wat er mogelijk is. In theorie zou Leiderdorp 1 en DSC3 allebei nog kunnen degraderen... Als we echter zouden promoveren met DSC4, dan vind ik dat we moeten kijken of we die uitdaging aan kunnen gaan.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Martin on 13-02-2009 at 15:54.

13-02-2009 15:53 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Elguapo

Quote

Originally posted by Marco
Martin, als het 4e promoveert heeft dat team nog een probleem: haast iedereen die daarin speelt kan juist niet op zaterdag of is dubbellid.

Dubbelleden: jij, ik, Seth, Koen, JP.
En Diederik en Jaap kunnen juist niet op zaterdag.

Oli, Mark en Roef wel - maar met 3 man vorm je geen team. Dus dan heb je wel echt een hele hoop versterking nodig...


De enige zekerheid die ik uit bovenstaande kan halen is dat jij niet op zaterdag wil spelen. De rest is aanname en op basis daarvan concludeer je dat er veel versterking nodig is. Ik verwacht beter Marco Knipoog


Nee, ik ben voorzitter van de schaakclub waar ik tevens lid ben. Als DSC4 promoveert kan ik daar dus niet meer voor uitkomen, aangezien ik dan niet meer tevens voor Leithen kan uitkomen. (Overigens ben ik ook niet (meer?) zo fanatiek met't spelletje bezig om daar 7x een dag van m'n weekend aan te geven, dat klopt ook maar is niet de grootste reden)

Van Diederik weet ik dat de zaterdag gewoon echt een no-go is, bij Jaap was dat zo en neem ik idd aan dat dat nog steeds zo is.

Van de dubbelleden weet ik dat aspect zeker - wellicht dat ze allemaal plots ervoor kiezen om DSC te laten voor wat het is, dat zou idd kunnen natuurlijk.

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

13-02-2009 19:26 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Martin
In theorie zou Leiderdorp 1 en DSC3 allebei nog kunnen degraderen...


Voor DSC3 is dat wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel theoretisch; we staan ‘7½’ matchpunt voor (het halfje gezien de bordpunten) op de twee ondersten met 4 wedstrijden te gaan.

 teamMPBP
2.DSC Delft 3724½
9.Promotie 2014½
10.LSG 5013

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

13-02-2009 19:51 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Arno: dat snap ik Glimlach Maar het ging me er meer om dat er nog veel kon gebeuren.

Marco: dan zou ik mijn feiten nog maar eens checken. Bij mij zat je er dus al naast. En bij JP ook, hij heeft aangegeven in principe volgend jaar wel voor DSC te willen spelen. Er vanuit gaande dat er een goed/leuk team is vermoedelijk. En ik dacht dat er bij Seth ook wel vage interesse was. Voor hem is al die avonden heen en weer rijden het natuurlijk ook net niet echt.

13-02-2009 20:20 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Martin
Arno: dat snap ik Glimlach Maar het ging me er meer om dat er nog veel kon gebeuren.

Marco: dan zou ik mijn feiten nog maar eens checken. Bij mij zat je er dus al naast. En bij JP ook, hij heeft aangegeven in principe volgend jaar wel voor DSC te willen spelen. Er vanuit gaande dat er een goed/leuk team is vermoedelijk. En ik dacht dat er bij Seth ook wel vage interesse was. Voor hem is al die avonden heen en weer rijden het natuurlijk ook net niet echt.


Ik zei alleen maar dat jullie dubbelleden waren/zijn. Volgens mij zit ik daar niet naast. Glimlach

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

14-02-2009 02:44 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het KNSB beker team speelt de halve finale van de poule nog. Waarschijnlijk uit bij Sas van GEnt maar het kan ook Messemaker worden.

15-02-2009 16:02 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Als ik me goed herinner zei iemand (Arno?) al dat Sas van Gent gewonnen had...en reageerde de Baas dat hij licht traumatisch-psychotisch van Zeeuws-Vlaanderen na jarenlang in de Zeeuwse KNSB-klasse gespeeld te hebben. Glimlach

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

15-02-2009 16:45 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Marco
Als ik me goed herinner zei iemand (Arno?) al dat Sas van Gent gewonnen had...en reageerde de Baas dat hij licht traumatisch-psychotisch van Zeeuws-Vlaanderen na jarenlang in de Zeeuwse KNSB-klasse gespeeld te hebben. Glimlach


Ikke? Dat was meneer Oranje zelf! Maar de wedstrijd tussen Messemaker en HWP Sas van Gent staat op 20-2 op het programma. Dus het is nog niet zeker dat het bekerteam naar Zeeuws Vlaanderen moet afreizen.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

15-02-2009 20:58 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
jpfox jpfox is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 22-01-2008
aantal berichten: 382

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Op een doordeweekse avond naar Sas van Gent... kan je een vrije dag opnemen vanwege een bekerwedstrijdje!

15-02-2009 23:33 jpfox is offline Send an Email to jpfox Search for Posts by jpfox Add jpfox to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Untagonklik

Quote

Originally posted by Marco
Als ik me goed herinner zei iemand (Arno?) al dat Sas van Gent gewonnen had...en reageerde de Baas dat hij licht traumatisch-psychotisch van Zeeuws-Vlaanderen na jarenlang in de Zeeuwse KNSB-klasse gespeeld te hebben. Glimlach


Ikke? Dat was meneer Oranje zelf! Maar de wedstrijd tussen Messemaker en HWP Sas van Gent staat op 20-2 op het programma. Dus het is nog niet zeker dat het bekerteam naar Zeeuws Vlaanderen moet afreizen.
vwas ik niet !

17-02-2009 10:43 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
Pages (2): [1] 2 next »  
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller