Delfts Schaakforum » DSC Forum » Algemeen [DSC] » KNSB benoemt Arno Wiersma tot schaakvrijwilliger van 2008
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Pages (2): « previous 1 [2] Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Arnout Arnout is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 23-10-2002
aantal berichten: 116

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hee Arno! Wat goed zeg! Van harte gefeliciteerd!!!! Hou het vol!

Draaiend hoofd

Fijn zo mooi nieuws op de site!

03-12-2008 20:00 Arnout is offline Send an Email to Arnout Homepage of Arnout Search for Posts by Arnout Add Arnout to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zelden is een prijs meer verdiend geweest.

Zelfs denk ik dat het niet van een onjuiste opvatting getuigt als ik zeg dat zonder Arno DSC maar de helft zou zijn van wat het nu is.

Ongelooflijk wat die jongen allemaal doet...echt, ik ben daar bijzonder onder de indruk van. Ja! Ja!

En leuk dat dus (eindelijk) ook in een hele mooie (tastbare) waardering vorm heeft gekregen!
(Naast uiteraard de flesjes wijn en bloemen enzo, want die waren er natuurlijk wel, maar dit is toch even net wat anders)

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

05-12-2008 12:57 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Dolf Dolf is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 19-10-2002
aantal berichten: 274

Gefeliciteerd Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik geloof dat we als bestuur Arno al een aantal jaren voorgedragen hadden als "vrijwilliger van het jaar" en nu is hem dan eindelijk deze prijs toegekend!

Van harte gefeliciteerd, volledig verdiend en zoals anderen al opgemerkt hadden, zonder Arno zou de club er waarschijnlijk niet zo voorstaan als nu.

09-12-2008 18:11 Dolf is offline Search for Posts by Dolf Add Dolf to your Buddy List
Pages (2): « previous 1 [2]  
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller