Delfts Schaakforum » Internationaal » Toernooien & activiteiten » Anish Giri kan IM titel aanvragen
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Upperdog Upperdog is a Male
Coordinator HSB competitie


geregistreerd: 06-02-2004
aantal berichten: 946

Anish Giri kan IM titel aanvragen Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Met een overwinning in de voorlaatste ronde in het grootmeestertoernooi te Wenen heeft Anish zijn derde IM resultaat behaald - voldoende om de titel nu aan te vragen.

Anish en familie Giri: onze hartelijke gelukwensen met dit fantastische resultaat.

Theoretisch kan zondag in de slotronde door winst (met zwart) op koploper Sulskis zelfs het toernooi gewonnen worden en een (tweede) IGM resultaat gescoord worden; zie www.gmturnier.de voor partijen en laatste ronde.

23-08-2008 22:44 Upperdog is offline Search for Posts by Upperdog Add Upperdog to your Buddy List
BartM BartM is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 26-09-2003
aantal berichten: 281

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Anish' laatste partij is remise geworden tegen GM Sulskis.

__________________
Ik schaak, dus ik ben.

24-08-2008 19:00 BartM is offline Send an Email to BartM Search for Posts by BartM Add BartM to your Buddy List
Van Dop Van Dop is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 21-01-2008
aantal berichten: 255

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Mopper vindt dat de voorzitter wel erg enthousiast is als het gaat om A. Giri. Een jongeling, waarmee een kort gesprekje nauwelijks mogelijk is, die geen enkele binding heeft met DSC en die misschien overmorgen al verkast naar een andere club. Als tussenstation speelt hij hier een paar partijtjes en dat is alles. Een echt clublid is Leo Zuijdgeest die dit najaar 81 wordt en al enigzins overdreven 70 jaar lid is ,en die nooit gefeliciteerd wordt als hij b.v. een vierkamp in het druivenschaaktoernooi wint.

__________________
Mopper

28-08-2008 00:21 Van Dop is offline Send an Email to Van Dop Search for Posts by Van Dop Add Van Dop to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Van Dop
Mopper vindt dat de voorzitter wel erg enthousiast is als het gaat om A. Giri. (..)

Ik had het niet beter kunnen zeggen. Ik sluit me hier volledig bij aan.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

28-08-2008 08:32 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Wat een typisch gezeur. Het is gewoon een fantastische prestatie. En ik geloof niet dat het heel eerlijk is om Anish te beoordelen op zijn taal, al begrijp ik dat het al een stuk beter gaat. Dat hij minder betrokken is bij DSC dan Leo lijkt me nogal duidelijk, maar doet tegelijkertijd werkelijk TOTAAL NIET ter zake.

28-08-2008 09:24 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Van Dop Van Dop is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 21-01-2008
aantal berichten: 255

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Martin : het forum is er toch voor om af en toe typisch of atypisch te zeuren? En ja hij heeft heel goed gespeeld.

__________________
Mopper

28-08-2008 22:58 Van Dop is offline Send an Email to Van Dop Search for Posts by Van Dop Add Van Dop to your Buddy List
BartM BartM is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 26-09-2003
aantal berichten: 281

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Van Dop
Martin : het forum is er toch voor om af en toe typisch of atypisch te zeuren?


Nou, en, Mopper? Dat doet Martin toch? Lach

__________________
Ik schaak, dus ik ben.

30-08-2008 07:23 BartM is offline Send an Email to BartM Search for Posts by BartM Add BartM to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Martin
Wat een typisch gezeur. Het is gewoon een fantastische prestatie. En ik geloof niet dat het heel eerlijk is om Anish te beoordelen op zijn taal, al begrijp ik dat het al een stuk beter gaat. Dat hij minder betrokken is bij DSC dan Leo lijkt me nogal duidelijk, maar doet tegelijkertijd werkelijk TOTAAL NIET ter zake.


Het gaat hier op het forum over vermeldenswaardige (schaak)zaken. Iedereen mag zelf bepalen wat daaronder valt, anderen mogen aangeven dat ze het daar niet mee eens zijn.

Anish Giri levert inderdaad weer een hele goede prestatie. Zolang we maar niet stellen dat DSC'er Anish Giri dat doet mag daar best over bericht worden; want voor zo'n benaming is hij inderdaad te weinig betrokken.

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

05-09-2008 18:00 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Overigens zou ik ook de titel kunnen aanvragen Knipoog

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

05-09-2008 20:36 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller