Delfts Schaakforum » DSC Forum » Activiteiten » Seizoen 2005-2006 » Gert Legemaat ongenaakbaar op zevende avond Delftse Snelschaakcyclus
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Gert Legemaat ongenaakbaar op zevende avond Delftse Snelschaakcyclus Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Met 11 uit 11 liet Gert Legemaat er geen enkele twijfel over bestaan: hij was deze avond de baas. Op anderhalve punt achterstand volgde Lucien van de Lisdonk. Lucien had van Gert verloren, en tevens tegen Ted Barendse een zwaarbesproken halfje verloren. Derde werd Kim Meulenbroek, die alleen van de twee spelers die boven hem eindigden had verloren.

De ratingprijs tot en met 1800 ging naar Jack Duijvestijn, terwijl Adriaan ter Mors de prijs tot en met 1600 in de wacht sleepte.

De eindstand na 11 partijen:
 naampunten
1Gert Legemaat11 
2Lucien van de Lisdonk9½
3Kim Meulenbroek9 
4Ted Barendse7½
5Marco Anink6½
6Martin Glimmerveen6 
7Rufael Mekuria4½
8Arno Wiersma4½
9Jack Duivestijn4 
10René Torenstra/Olivier Marincic2½
11Adriaan ter Mors1 

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by Untagonklik on 20-03-2006 at 16:03.

17-03-2006 01:54 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Arno, vind je die ratingprijzen zelf zo langzamerhand ook niet een beetje lachwekkend worden? Glimlach

1 deelnemer <1600
2 deelnemers 1600-1800

Gefeliciteerd Gert!

17-03-2006 09:21 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Je bent gewoon jaloers Tong 2

Maare 1 punt? Okee ikwas een waardig vervanger, maar ik won van de nummer laatste en speelde remise tegen Rufael (nou ja, for what its worth)
Had jij dan geen enkel punt gehaald Rene??

17-03-2006 10:39 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
Arnout Arnout is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 23-10-2002
aantal berichten: 116

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Volgens mij missen de halfjes in de stand

17-03-2006 12:59 Arnout is offline Send an Email to Arnout Homepage of Arnout Search for Posts by Arnout Add Arnout to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Volgens mij wel meer... Olivier/Rene moeten volgens mij 2.5 punt hebben, en Marco/Ted/Rufael/Lucien en nog iemand een halfje extra.

En ja, Oli, ik ben vast jaloers Glimlach Maar dan kan het op zich nog steeds lachwekkend zijn.

17-03-2006 14:06 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De halfjes misten inderdaad, die had ik niet goed in de tabel gezet. Dat is nu gecorrigeerd.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

17-03-2006 15:33 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Baseman Baseman is a Male
dsc barcommissaris




geregistreerd: 01-06-2003
aantal berichten: 540

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

11 partijen met 11 deelnemers, interessant.

Ik neem aan dat een deelnemer tegen 1 tegenstander twee keer speelt, anders haal je geen 11 gespeelde partijen met 10 tegenstanders. Hoe wordt bepaald welke spelers twee keer tegen elkaar moeten?

__________________
Now I have the pawn and the compensation.

18-03-2006 01:11 Baseman is offline Send an Email to Baseman Search for Posts by Baseman Add Baseman to your Buddy List Add Baseman to your Contact List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Je vergeet dat mevrouw Bye (voorheen meneer Bye) ons ook nog eens 11 ronden heeft mogen vermaken Koel

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

18-03-2006 01:54 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Elguapo
Had jij dan geen enkel punt gehaald Rene??


Helemaal niks. Opa had zijn middagdutje niet gedaan (en da's geen geintje Knipoog) en ging dus maar weg na 0 uit 6 na mat-in-1 tegen ted en mijn prachtige combinatie beginnend met Lc8xc5 Grijns

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

18-03-2006 03:00 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by René Torenstra
Helemaal niks. Opa had zijn middagdutje niet gedaan (en da's geen geintje Knipoog) en ging dus maar weg na 0 uit 6 na mat-in-1 tegen ted en mijn prachtige combinatie beginnend met Lc8xc5 Grijns


Ach, het is snelschaak. Ik kreeg tijdens het ’t Zonnetje in Huis-toernooi tweemaal Dd8-f5 tegen me (het kan ook een keer Dd8-f5 en een keer Dd8-g4 geweest zijn, zo goed is mijn geheugen ook weer niet). Blijkbaar gelden er andere regels bij snelschaken Knipoog

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

18-03-2006 14:14 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Lucien van de Lisdonk Lucien van de Lisdonk is a Male
DSC bestuur


geregistreerd: 21-04-2005
aantal berichten: 336

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Over ratings gesproken, Arno: normaliter neem je toch ook de TPR/KNSB ratings op in de standen?

18-03-2006 18:53 Lucien van de Lisdonk is offline Send an Email to Lucien van de Lisdonk Search for Posts by Lucien van de Lisdonk Add Lucien van de Lisdonk to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Lucien van de Lisdonk
Over ratings gesproken, Arno: normaliter neem je toch ook de TPR/KNSB ratings op in de standen?


Als ik indeel met de computer wel ja. Maar gezien de grootte van de groep speelden we ditmaal een twaalfkamp. Ik heb de ratings niet bij de spelers gezocht, en al helemaal geen zin om zelf de tpr's uit te gaan rekenen... Alle gegevens daarvoor staan online, als je echt nieuwsgierig bent kan je je tpr zo uitrekenen Knipoog

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

18-03-2006 19:14 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De stand kan nog steeds niet kloppen, aangezien Oli/Rene 2.5 punt moet hebben. 1.5 en 1 voor de laatste twee kan sowieso niet, gezien de byes die er geweest zijn.

20-03-2006 14:34 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Martin
De stand kan nog steeds niet kloppen, aangezien Oli/Rene 2.5 punt moet hebben. 1.5 en 1 voor de laatste twee kan sowieso niet, gezien de byes die er geweest zijn.


Aangepast. Op het kaartje was een 0-0 uitslag ingevuld. De tussenstand zal binnenkort ook aanpassen.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

20-03-2006 16:04 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller