Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » ChessRun 2018 voor Joost Michielsen
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

ChessRun 2018 voor Joost Michielsen Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Joost Michielsen heeft de ChessRun van 2018 gewonnen. Met 12,33 punten bleef hij Redmar Damsma bijna een punt voor. Martijn van der Eijk won de strijd om de derde plaats.

Kijk voor een uitgebreid verslag en de eindstanden de toernooisite.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

22-10-2018 09:59 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Je wist niet dat je zo veel niet zag! Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ook ditmaal was de Chess run bijzonder plezierig.
Ik kreeg een arm om mijn schouder van een der organisatoren van de loop bij AV'40: "Kees loopt ook nog mee!". En ook hij is als organisator er nog bij. Heel goed!
Martin, die vorige jaren verkleed als Loper en ook als Paard had meegelopen, kwam ditmaal verkleed als Dame, met een vorstelijk jasje - met opschrift Queen Chess Run - en een koninklijke hoed.

Vijf kilometer lopen is een genoegen mits het weer een beetje mee zit, en dat was (wederom) het geval. Ik loop deze afstand tegenwoordig in een tijd tussen de 31 en 33 minuten, en dat lukte weer. Van eerdere 5-kilometer-lopen weet ik, dat er een groepje 70+-ers is, dat net binnen tot ruim boven de 30 minuten loopt op deze afstand, en daarin kan ik prima mee (ik ben ook 70+).

Hardlopen is een zware inspanning, en dat merk je als daarna gevluggerd wordt. In iedere ronde mis je wel een paar manoeuvres! Je wist niet dat je zo veel niet zag! Maar de tegenstander zit met hetzelfde.
En je komt fysiek afgedraaid thuis, dus je slaapt goed. De dag erna ben ik nog fitter dan anders!

Volgend jaar moet iedereen van DSC maar meedoen. Ik raad het aan. Je wordt er vrolijk van.

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by winfvdm on 22-10-2018 at 14:40.

22-10-2018 14:28 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller