Delfts Schaakforum » Overig » Het koffiehuis » partijen gezocht
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Marisca
forumlid


geregistreerd: 07-11-2002
aantal berichten: 5

partijen gezocht Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hallo allemaal,

Eind deze maand doe ik mee met de halve finales NK vrouwen (knock out toernooi) en ben daar ingedeeld tegen Rieke van Run (16 jr). Nu hoop ik dit jaar wat verder te komen dan de ellende van vorig jaar dus vroeg ik me af:
Is er misschien iemand met een mooie (jeugd) partijen database, die me kan vertellen wat en hoe zij speelt? Glimlach

Thnx,

Marisca

13-11-2002 00:49 Marisca is offline Send an Email to Marisca Search for Posts by Marisca Add Marisca to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Marisca
Is er misschien iemand met een mooie (jeugd) partijen database, die me kan vertellen wat en hoe zij speelt?

Ja zeker! Dat kan ik. Ik heb minsten 58 partijen van deze schaakster. De software/database die ik je beloofd had zal deze bevatten. Dus dat gaat goed komen. Ik zal proberen ze je al het weekend te doen toekomen.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

13-11-2002 10:40 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

verwacht Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Marisca,

Wat verwacht je van een jonge speelster met een rating van een hoge 19?
Daar moet je even naar kijken.
Ik geef eventueel wel een idee - buiten het openbare forum.
winfvdm

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

13-11-2002 11:54 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Nog vlak voordat de tweekamp ook daadwerkelijk aanvangt een paar tips betreffende de voorbereiding: aangezien op www.chesslive.de (waar je naartoe wordt gestuurd vanuit chessbase.com) ik in ieder geval geen partijen van haar kan vinden, zou ik je willen aanraden naar het afgelopen Nederlands Jeugdkampioenschap te surfen. Ook zijn er nog partijen van haar te vinden bij het Open NJK te Hengelo uit 2001. Zie de volgende links:
http://www.schaakbond.nl/nieuws/njk2002/
en
http://www.schaakbond.nl/nieuws/stork2001/index.htm

Bij Hengelo speelden ze in de B mee, bij het gesloten NK bij de meisjes t/m 20.
En een algemene tip: jeugdspelers houden er niet van in een obscuur, voor hen onbekend, variantje terecht te komen.

Succes in ieder geval! Draaiend hoofd

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

27-11-2002 18:28 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

zie subject - dat moet vanaf heden een stuk makkelijker gaan. het bevind zich nog in een testfase (en is daarom nog niet in het menu opgenomen - maar via www.delftseschaaksite.nl/Hali64 zijn straks partijen te vinden.

Het systeem werkt op dit moment als volgt: er zijn twee pgn-files. Deze zijn niet direct oproepbaar (voor de technici: ze staan niet in de public_html) maar worden door een scriptje aangeroepen. Dat scriptje controleerd wie je bent (DSC lid, gast, Admin) en bepaald aan de hand daarvan welke partijen je wel, en welke je niet mag zien.

Zij die partijen willen inleveren voor een van de databases (de PUBLIC dan wel de PRIVATE) kunnen deze mailen naar: info@delftseschaaksite.nl

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

11-11-2003 17:10 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

private? Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Maar wat als iemand partijen aanlevert voor het public gedeelte.. moeten dan de tegenstanders toestemming geven voor publicatie? Grijns

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

12-11-2003 01:25 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Voor zover ik kon zien zaten er geen DSC-partijen bij als je als buitenstaander de database binnenhaalt. Elegante en efficiente oplossing van Corniel, dus Knipoog

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

12-11-2003 02:29 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Sander
Maar wat als iemand partijen aanlevert voor het public gedeelte.

Partijen tussen twee DSC-ers zijn per definitie private. En alleen op uitdrukkelijk verzoek stel ik me voor is het mogelijk een partij van een DSC-er tegen een niet-DSC-er in public te zetten.

Dat voorkomt problemen hoop ik...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

12-11-2003 12:20 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Baseman Baseman is a Male
dsc barcommissaris




geregistreerd: 01-06-2003
aantal berichten: 540

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Een gezamenlijke database lijkt we uiterst nuttig in de voorbereiding op tegenstanders. Laat me even weten of dit project nog actief is. In dat geval zal ik mijn database ter beschikking stellen.

__________________
Now I have the pawn and the compensation.

14-11-2003 21:39 Baseman is offline Send an Email to Baseman Search for Posts by Baseman Add Baseman to your Buddy List Add Baseman to your Contact List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dit is nog steeds actief...

u kunt uw bijdragen mailen naar: Hali64@delftseschaaksite.nl

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

15-11-2003 01:00 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller