Delfts Schaakforum » DSC Forum » Algemeen [DSC] » Huldiging Boudewijn Boogaard op maandag 7 januari a.s.
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Ted Ted is a Male
DSC Erelid


geregistreerd: 19-12-2002
aantal berichten: 962

Huldiging Boudewijn Boogaard op maandag 7 januari a.s. Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Afgelopen jaar vierde onze clubgenoot en erelid Boudewijn Boogaard zijn 70-jarig KNSB-lidmaatschap.
In verband daarmee is met Boudewijn, de gemeente Delft en de Sportraad afgesproken dat hij a.s. maandag 7 januari om ongeveer 20.10 uur zal worden gehuldigd. Hij zal dan de Delftse sportspeld krijgen opgespeld door de wethouder Sport en Cultuur van de gemeente Delft, en de voorzitter van de Sportraad.

Alles wat ik hier over Boudewijn schrijf doet te kort aan zijn betekenis voor de club. Een korte samenvatting is echter de volgende: Boudewijn is sinds 1953 (!) lid van onze club, was vele decennia een van de sterkste schakers van de vereniging (werd 8 keer kampioen van de club en 1 keer Delfts kampioen), is jarenlang voorzitter van de club geweest, en heeft meer dan vijftig jaar (!) het Kolderschaak rond Kerstmis getrokken.

Reden genoeg voor DSC om hem (in 2003) tot erelid van de club te benoemen. En nu dus ook een huldiging door de gemeente Delft!

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by Untagonklik on 08-01-2013 at 03:13.

02-01-2013 19:48 Ted is offline Send an Email to Ted Search for Posts by Ted Add Ted to your Buddy List
Van Dop Van Dop is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 21-01-2008
aantal berichten: 255

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Wat ik vreemd vind dat Boudewijn, die in de tachtig is, schat ik, al op zeer jeugdige leeftijd KNSB lid is geworden. Dat was vroeger hoogst ongewoon. Maar verder gefeliciteerd Boudewijn.

__________________
Mopper

03-01-2013 00:04 Van Dop is offline Send an Email to Van Dop Search for Posts by Van Dop Add Van Dop to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller